Hoi hoi! Vorige week dinsdag ontdekte ik bij mijn meisje (8maand) een rood bultje achter op haar hoofd. Hij is steeds groter geworden, nu ongeveer anderhalve centimeter. Hij is behoorlijk dik en vuurrood. Geen idee wat het is. In ieder geval geen muggenbult of beginnende waterpokken of zo. Het heeft meer wat weg van een puistje en lijkt wel ontstoken. Ze zit er niet aan en lijkt er ook geen last van te hebben. Voor zover wij weten heeft ze zich niet gestoten. Wat denken jullie wat het is? En zal ik het nog even aan kijken of een afspraak bij de huisarts maken. Dat vind ik ook weer zo wat. Zal dat stom zijn?
Ik zou er gewoon even naar laten kijken. dat is echt niet stom. Je weet nooit wat het is, ik zou geen risico nemen en even naar de ha gaan.
Jemig!!! Ik haal haar net uit bed: hij is wel een keer zo groot geworden! Arm kind, ze lag helemaal scheef met haar hoofdje! Over een kwartiertje kan ik bellen voor een afspraak.
Nou ze heeft een ontsteking achter op haar hoofdje. Het is hard en doet haar zeer. De huisarts heeft een antibiotica kuur voorgeschreven. Overmorgen moeten we weer komen om te kijken of het aanslaat. Als het niet aanslaat moeten ze waarschijnlijk gaan snijden!! Gossie arme meid. Eerst dit maar even afwachten.