raam open babykamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetbabygirl, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Momenteel is het al 21 graden op de kamer van ons meisje (en de zon staat er niet eens op). Nu vroeg ik me af wanneer liggen kindjes in de tocht als je het raam open zet s avonds/s nachts ? Haar ledikant staat wel achter het raam maar als het rolgordijn dicht zit en de deur dicht kan het raam dan op een kier? En wat hebben kindjes nu aan in bed. Momenteel heeft ze nog zon pakje aan 1 stuk met slaapzak en laken+deken maar ik merk dat het met deze temperatuur eigenlijk al net te warm is voor haar. Alvast bedankt voor de tips!

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ze ligt in de tocht als je het voelt tochten?
    Als haar kleding te warm is doe je wat uit en het raam open kan best. Niet te moeilijk denken.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Mijn dichter ligt in een slaapzak met mouwen, romper korte mouw en ook het raam open. Het is 21 graden op haar kamertje.

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    zolang ze niet in de tocht liggen is t goed, heel gezond zelfs

5. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke bedankt! Ja als hwt een beetje waait buiten tocht het toch al snel? Kleed ik mijn dochter te warm? Ik lees overal dat mensen geen dekens gebruiken. Ze heeft het wel snel warm over het algemeen.

6. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

En je kan ook de deken weglaten, ze heeft een slaapzak aan. Ik vind het raam open ook fijn, maar ben altijd bang voor wespen ofzo.

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Min dochter ligt nu in romper zonder mouwen, pyjamabovenkant in dunne slaapzak. Het is bij haar 24 graden op de kamer. Ramen beide op kiep staan.

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik zou willen dat het raam open kon bij onze.dochter! Het is nu 22graden op haar kamer en het voelt erg vies. En de zon komt in de middag erop en gaat daar onder.

Maar ze slaapt aan de achterkant van het huis boven de uitbouw. Er is een stil donker fietspad en we hebben een stenen muurtje tegen de uitbouw staan waarna de schuttig verder gaat. Het raam openzetten vind ik dus gewoon te eng. Het is echt piece of cake om op uitbouw te klimmen en naar binnen te komen. Dus ben bang dat er daar iemand naar binnen gaat en mn dochter iets zou doen.

Dit geldt ook voor onze slaapkamer, die grenst ernaast. Maar hier staat dan wel het klapraampje open en het grote raam eronder zit op slot. Dochter heeft alleen een groot raam (geen kiep kantel echt zo'n openzwaai raam zeg maar)

9. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Mijn zoontje ligt alleen in romper met korte mouw en lakentje+dekentje. Raam open laten durf ik nog niet zo goed omdat het behoorlijk afkoelt 's nachts.

10. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Wij hebben het raam open op alle slaapkamers. Ook wanneer het buiten vriest. Toen baby net geboren was ook. Goed ingewikkeld in warme doek en onder dekentje met mutsjeging dat prima. Elke voeding/verschoning tempel gecontroleerd.
    Nu heeft hij slaapzak zonder mouwen en domper met lange mouw en daarover zacht truitje met broekje of boxpakje/pyamapakje.

Las gisteren artikeltje over buiten slapen. Mits goed ingepakt schijnt dat erg goed te zijn. Zelfs bij temperatuur onder 0

Deel Deze Pagina