maillot voor jongens

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Coco, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik was vandaag bij de Hema om een maillot te kopen voor mijn ventje. Lijkt me wel lekker met dit weer, dan komt de wind niet zo in zijn broek. Maar wat mij opviel, is dat het bijna allemaal roze is, met stipjes, met streepjes en met bloemetjes enz...
    Tussen al dat roze heb ik een effen witte en een effen lichtgrijze kunnen scoren.
    Maar nu heb ik dus mooi een meisjeskledingstuk te pakken voor mijn ventje, hij hing immers tussen al dat roze... Is een maillot dan niet voor jongetjes bedoeld? Ik kan me van vroeger herinneren, dat mijn broertje ook altijd swinters een maillot aanhad toen hij klein was.
    Hebben ze nergens leuke stoere jongensmaillots dat jullie weten?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahahaha..tjah, ik heb er zogezegd: poep aan hoor!
    Vorig jaar ook een wit maillo'tje gekocht voor Ruben hoor! Dit jaar krijgt ie ze weer aan.
    Ik koop dit jaar weer gewoon ff voor hem, of het nou tussen de meisjeskleding hangt of niet ;)

3. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Volgens mij zijn er wel jongensmaillots te koop bij de H&M.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Klopt, van "Cars". :D Heb ik vorige week gekocht, online. Moet ook kunnen vind ik, een klein ventje met een maillot hoor. Die kunnen toch ook koude beentjes krijgen?!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owwww...da wis ik nie!
    Nou, als ik dan toch ooit eens in de stad kom (kom daar echt nooit!) dan moet ik ze toch maar scoren denk ik!
    Wat goed zeg (anders online bestellen overwegen).

6. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Bij Babywalz hebben ze altijd stoere maillots voor jongens. Moet je maar ff kijken op hun site.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, oke... poep aan, haha. Ik heb ook wel een witte en een grijze gekocht, daar zie je echt niet aan af dat ze van de meisjesafdeling kwamen. Maar ik vind het zo jammer dat ze voor meisjes zóveel keuze hebben, allemaal kleurtjes en motiefjes en voor jongetjes helemaal niet.

Jammer dat ik nooit in de stad bij de H&M kom, zou best zo'n Carsmaillot willen hebben. :D Misschien dan toch maar online bestellen. Ga zometeen eens op de site kijken.

8. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ja, bij h&m hebben ze leuke. Ook van snoopy, cars en volgens mij spiderman.

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
  10. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik heb vandaag bij de trekpleister 2 mailliots gekocht. zaten per 2, de ene blauw met een streepje en de ander bruin met bloemetjes8)
    Maar ja, het zit toch onder zijn broek, en het is lekker warm.

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier ook gewoon maillots hoor,ik haal ze altijd bij de wibra of zeeman,daar hebben ze mooie effen kleurtjes.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan heeft ze ook, van de markt (effen wit, lichtblauw en bruin).

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zeeman heeft idd allerlei kleuren maillots effen. Ook donkerblauw en bruin... (en grijs en wit natuurlijk).
    H&M heeft volgens mij voor de meiden ook effen maillots, daar zitten ook witte/gebroken witte en bruine tussen.
    En prenatal verkoopt ook effen maillots, ook die kleuren.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bij h&m heb ik laatst grijze gekocht en bruine!

15. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb ze idd vorige week nog bij de zeeman gezien, lichtblauwe en donkerblauwe.

16. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik liep ook al te zoeken. Sokken blijven niet zitten en een rose maillot NO WAY! Bedankt voor de tips!

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en anders zijn beenwarmers ook een optie :) daar hebben ze ook hele stoere van en die doe je wat makkelijker aan en uit zonder dat eerst de hele broek weer uit moet ;)

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik denk dat ik het ook maar ga halen...vond het zelf een beetje raar...maar dat is het dus helemaal niet!

thnx!:)

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik gebruik ze ook voor mijn zoontje! Nu nog niet maar straks als het nóg kouder is. En idd: Zeeman, h&m en dat soort winkels geweest.

20. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Nog nooit aan maillots gedacht! Maar lijkt me een handige oplossing voor koude benen.
    Toen ik het aan m'n man vertelde zei hij: "Ten eerste is hij een jongen en geen meisje en ten tweede, hij is ook geen zwarte piet!" :D
    Maar ook hij vond het toch nog wel een slimme oplossing.

Deel Deze Pagina