Ik was vandaag bij de Hema om een maillot te kopen voor mijn ventje. Lijkt me wel lekker met dit weer, dan komt de wind niet zo in zijn broek. Maar wat mij opviel, is dat het bijna allemaal roze is, met stipjes, met streepjes en met bloemetjes enz... Tussen al dat roze heb ik een effen witte en een effen lichtgrijze kunnen scoren. Maar nu heb ik dus mooi een meisjeskledingstuk te pakken voor mijn ventje, hij hing immers tussen al dat roze... Is een maillot dan niet voor jongetjes bedoeld? Ik kan me van vroeger herinneren, dat mijn broertje ook altijd swinters een maillot aanhad toen hij klein was. Hebben ze nergens leuke stoere jongensmaillots dat jullie weten?
Hahahaha..tjah, ik heb er zogezegd: poep aan hoor! Vorig jaar ook een wit maillo'tje gekocht voor Ruben hoor! Dit jaar krijgt ie ze weer aan. Ik koop dit jaar weer gewoon ff voor hem, of het nou tussen de meisjeskleding hangt of niet
Klopt, van "Cars". Heb ik vorige week gekocht, online. Moet ook kunnen vind ik, een klein ventje met een maillot hoor. Die kunnen toch ook koude beentjes krijgen?!
Owwww...da wis ik nie! Nou, als ik dan toch ooit eens in de stad kom (kom daar echt nooit!) dan moet ik ze toch maar scoren denk ik! Wat goed zeg (anders online bestellen overwegen).
Ja, oke... poep aan, haha. Ik heb ook wel een witte en een grijze gekocht, daar zie je echt niet aan af dat ze van de meisjesafdeling kwamen. Maar ik vind het zo jammer dat ze voor meisjes zóveel keuze hebben, allemaal kleurtjes en motiefjes en voor jongetjes helemaal niet. Jammer dat ik nooit in de stad bij de H&M kom, zou best zo'n Carsmaillot willen hebben. Misschien dan toch maar online bestellen. Ga zometeen eens op de site kijken.
ik heb vandaag bij de trekpleister 2 mailliots gekocht. zaten per 2, de ene blauw met een streepje en de ander bruin met bloemetjes8) Maar ja, het zit toch onder zijn broek, en het is lekker warm.
Hier ook gewoon maillots hoor,ik haal ze altijd bij de wibra of zeeman,daar hebben ze mooie effen kleurtjes.
Zeeman heeft idd allerlei kleuren maillots effen. Ook donkerblauw en bruin... (en grijs en wit natuurlijk). H&M heeft volgens mij voor de meiden ook effen maillots, daar zitten ook witte/gebroken witte en bruine tussen. En prenatal verkoopt ook effen maillots, ook die kleuren.
Ik liep ook al te zoeken. Sokken blijven niet zitten en een rose maillot NO WAY! Bedankt voor de tips!
en anders zijn beenwarmers ook een optie daar hebben ze ook hele stoere van en die doe je wat makkelijker aan en uit zonder dat eerst de hele broek weer uit moet
Ik denk dat ik het ook maar ga halen...vond het zelf een beetje raar...maar dat is het dus helemaal niet! thnx!
Ik gebruik ze ook voor mijn zoontje! Nu nog niet maar straks als het nóg kouder is. En idd: Zeeman, h&m en dat soort winkels geweest.
Nog nooit aan maillots gedacht! Maar lijkt me een handige oplossing voor koude benen. Toen ik het aan m'n man vertelde zei hij: "Ten eerste is hij een jongen en geen meisje en ten tweede, hij is ook geen zwarte piet!" Maar ook hij vond het toch nog wel een slimme oplossing.