Goede morgen dames,vandaag krijgen we onze 20 weken echo en weten wat het is en of het gezond is dat is het belangrijkste van alles we zijn zo zenuwachtig en ik ben nu nog aan het werk en me man is bezig in ons nieuwe huisje,nou ik ben egt zo benieuwd,dames duim voor ons en voor alle vrouwen die vandaag ook die echo hebben!!!!!!!!!!!!!!!!
Spannend! Veel plezier! Wil je het ons vertellen wat het wordt, of hou je het liever voor jullie zelf?
Succes en jij ook Kiowa, spannend hoor, ik leef altijd zo mee met mensen die voor de 20 weken echo gaan! Terwijl ik zelf nog een verrassing in mijn buik heb zitten, hihi!
hoe was de 20 weken echo is alles goed.en hebben jullie het kunnen zien wat het word veel liefs mariska
waarschijnlijk hangen de dames nu op een enorme roze wolk.... omdat ze net hun kleintje hebben gezien!
hoi dames, Ik weet helaas niet hoe het was met Jessenia en dr echo. Maar bij mij was alles perfect Helemaal gezond! En...........we krijgen een kereltje
nou ja, dan was het in jouw geval een blauwe wolk hahaha! Geweldig is dat, het moment waarop je je kleintje ziet, en ze je vertellen wat het is!