Hoi, Ik heb al een aantal dagen een rood bultje op mijn buik. Vanmorgen waren het er ineens 3. Als ik ze indruk gaan ze weg. Als ik dan ophoudt met indrukken, komen ze weer. Wie weet misschien wat het is? Of heeft er ervaringen mee?
kan vanalles zijn. misschien een foto posten? zitten er bijvoorbeeld blaasjes op? hoe groot zijn ze? zit er een korstje of iets op, of is het alleen een bultje?
Zijn het echt bultjes of vlekjes? Ik heb bij beide zwangerschappen namelijk allemaal inimini( zijn echt speldenprikjes) rode vlekjes op mijn lichaam en met name op mijn buik. Komt waarschijnlijk door de hormonen.
nee zijn geen muggenbultjes. kan niet echt een foto maken. heb geen internet op me telefoon. anders moet ik het via een kabeltje doen. en ik weet niet waar die ligt. Het zijn hele kleine rode bultjes. 3 zijn het er. en als ik ze indruk gaan ze weg. als ik ophoud met indrukken, komen ze weer. ook jeuken ze sinds net een klein beetje af en toe
Ik had dit vorig jaar tijdens mijn zwangerschap ook en die jeukten echt super erg. Deze kwamen ook rond de warme dagen opzetten.. De hele dag door wilde ik krabben op een gegeven moment ging het echt branden door het krabben