Zwaar..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Acem, 13 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ik ben inmiddels bijna 31 weken en het lopen begint echt lastig te worden!
    Vandaag ging ik met m'n mamz en zoontje even de deur uit en bij elke stap was het echt even puffen, harde buiken tussendoor!

Kan mij niet herinneren of het bij m'n eerste ook zo was!
    M'n bekken werken soms totaal niet mee! Ik loop dan echt als een eend!
    Vraag me af of dit op dit stadium van de zwangerschap normaal is. Heb nog een aantal weken te gaan haha, hoe zal dat zijn dan! :$

2. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hier hetzelfde hoor maar ik doe gewoon rustig aan. Loop niet te ver en zorg voor voldoende rust. Afgelopen week naar centerparcs geweest.. ik heb daar zelfs zn golfkarretje gehuurd zodat ik heerlijk "uit de voeten" kon :D
    Nog paar weekjes komt goed!

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    jups... veel zwaarder nu dan dat het met dochterlief was... :(

4. InaV

InaV Lid

27 feb 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hetzelfde.....wisselend last van mijn bekken.....loop soms echt te waggelen als een pinguin

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoewel ik nu een veel betere zwangerschap heb dan bij mijn dochtertje, vind ik hem veel zwaarder! En al vroeg last van mijn bekken, alleen de laatste dagen echt heel veel pijn, iedere stap doet zeer helaas...

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb bij de 2e wel een andere zwangerschap gehad maar niet perse zwaarder. Wel had ik heel veel harde buiken maar ik had continue blaasontsteking en als enigste(!) symptoom kreeg ik daar harde buiken van. Dus ik zou even je urine laten controleren bij de huisarts.

7. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Mijn eerste zwangerschap was juist heel zwaar. Met hele erge bekkenklachten, veel harde buiken en veel ongemak. Deze keer heb ik echt helemaal nergens last van. Mijn ervaring is dus dat elke zwangerschap anders kan zijn.

8. Wisteria

Wisteria Lid

15 apr 2015
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 31 weker zwanger en het klinkt heel herkenbaar. Als ik bijvoorbeeld een boodschap doe (zonder zware boodschappen te tillen) kom ik echt waggelend de winkel weer uit met een harde buik. Hoe meer ik moet lopen hoe erger het wordt. Ik denk dus dat het past bij de termijn, baby wordt zwaarder en drukt meer en alles wordt wat weker. Kan erg lastig zijn, even volhouden nog :)

9. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja dit heb ik dus ook!
    Veel relaxter en toch zwaarder dan bij de eerste naar mijn gevoel!

10. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Thanks ladies, voor de reacties!
    Ben blij te lezen dat jullie het ook herkennen!
    Nog even volhouden dan maar.

11. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Heel herkenbaar.. En die kleine dreumes krijg ik maar niet aan het verstand dat mama niet zoveel kan ;)
    Dus ik neem maar gewoon m'n rust wanneer het kan. Gelukkig werk ik nog 3 dagen per week (kantoorbaan)..

Deel Deze Pagina