Huilen voor het slapen gaan...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ilseroc, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Sem is een vrolijke baby, altijd lachen, eet goed, drinkt goed, plast en poept goed en overdag gaat het slapen altijd erg gemakkelijk.

Het enige moment dat het slapen niet goed gaat is rond 18.00, het lijkt wel of hij dan vecht tegen de slaap, huilen, huilen, huilen :(
    Als ik hem voor de avondfles van 23.00 wakker maak dan gaat ie daarna zonder problemen slapen en als ie 's nachts nog een keer komt voor drinken dan slaapt ie daarna ook zonder moeite in daarom snap ik niet waarom ie juist rond deze tijd zo begint te huilen als ik hem in bed leg.

Ik heb er hem wel eens uitgehaald en getroost maar op het moment dat ik de kamer binnen kom lopen is het meteen weer lachen ;)

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen, het druist een beetje tegen mijn gevoel in om hem te laten huilen maar als ik hem er steeds uit haal dan begint het iedere keer weer van voren af aan..
    Hij is nu ruim 3maanden, zijn er meer moeders die dit ook hebben en wat doen jullie?

groetjes Ilse

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    En opeens was het stil....zo stil dat ik ben gaan kijken of ie nog wel ademde :D
    Zo maf en zo gaat het al dagen, krijsen alsof de wereld vergaat en dan ineens pats boem doodse stilte ;)

Waarom is dit?

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ha ha, waarom? Misschien omdat hij je duidelijk wilde maken dat hij geen zin had in slapen maar stiekem toch wel heeeeeeel moe was?!

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    haha ken het!!
    Toevallig heb ik net Liam op bed gelegd,, hij huilt eerst meestal 5 min en dan ineens is ie stil en slaapt hij,,
    Hahaha kinderen doen het gewoon om je te plagen :p en sommige kinderen hebben het even nodig voordat ze in slaap kunnen vallen,,

Liefsz :)

5. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    :D Ik denk het ook maar het is echt iets van de laatste dagen, voorheen had ie het nooit, heeft dat met de leeftijd te maken?
    Dat ze nu door beginnen te krijgen dat het beneden gezelliger is met papa en mama dan in je eentje boven? ;)

6. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Dat laatste lijkt me niet hoor, ik denk eerder een sprongetje. Eet ie ook anders, kan ie ineens andere dingen als voor deze dagen?

7. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Toevallig zei vriendlief vandaag, heeft Sem een regeldag?
    Dus ik: Huh, een regeldag?
    Ja zegt vriendlief, daar heb jij het toch altijd over, dat lees je toch op zp :D

Hij drinkt wel meer en regelmatiger, voorheen was het steeds kleine beetjes en onregelmatig, nu komt ie ongeveer om de 4 uur en drinkt dan een hele bubs in ene weg en vriendlief vertelde dat ie zijn voeten had ontdekt tijdens het verschonen :D
    Laten we het maar op een sprongetje houden en als dat nou ook betekent dat ie de nachten doorslaapt zou helemaal geweldig zijn haha

Deel Deze Pagina