rode bultjes + puistjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door schaapie123, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

mijn dochter heeft sinds 3 dagen wat rode bultjes op haar billen + gedeelte onderkant boven benen. gisteravond waren het er veel meer en dikker.
    maar vanochtend had ze oop gewoon puistjes op haar voeten en rodebultjes.
    ze heeft er geen last van, tenminste ze laat niks merken.

zou dit door de warmte kunnen komen?? mijn vriend heeft ook last van puistjes/bultjes op zijn voeten met warm weer (ze draagt trouwens katoenen luiers geen pampers)

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mijn dochtertje heeft in haar gezicht kleine bultjes en in haar nek, het zijn dezelfde bultjes die ik altijd krijg op mijn armen van warm weer... Die lijken idd een klein beetje op puistjes...
    Zijn de bultjes die jou dochter heeft vergelijkbaar met de bultjes van je vriend?

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    ehm, dat begon 3 dagen terug hier ook zo en nu.........onder de waterpokken

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

waterpokken dacht ik zelf ook aan, maar volgens mijn moeder zijn dat andere blaasjes/pukeltjes.

volgens mijn vriend zijn het dezelfde bultjes op haar voeten

arme kind kon maar niet slapen, was ook 37 graden op haar kamertje, ze was de hele dag al moe en hangerig gisternacht voor eerst last gehad van de hitte/
    ben maar uurtje met haar gaan wandelen net, airco ondertussen koud gezet, en haar daarna op bed gelegd airco wel aan, niet op haar gericht en wat hoger gezet. die gaat als ij naar bed gaan weer uit.
    duimen dat ze zo doorslaapt (en wij ook)

Deel Deze Pagina