*trots*

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roozjuh, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik lees vaak negatieve topics. eten ze wel genoeg, groeien ze wel hard genoeg, loopt mijn kind achter, cb zegt dit en dat over mijn kind en maak me nu zorgen enz enz.

De zon is gaan schijnen en wil nu een topic met alleen positieve verhalen :D dus kom maar op!!

Ik begin wel. Sinds paar dagen zet mn kleine meid paar stappen los maar kon het steeds maar niet vastleggen op film. en nu eindelijk heel stiekem kunnen filmen en haar 'betrapt' op haar mini-loop avontuurtje. 8juni 2013 - Charlie loopt! - YouTube

*trots*

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Vandaag is ons meis kopje onder gegaan en gesprongen vanaf de kant met zwemles! Super overwinning voor haar. En ik ben trots.

Super!! Loopje!!!

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Vandaag was ze weer het vrolijke zonnetje tijdens de fotoshoot :)

4. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ze heeft vannacht doorgeslapen en ligt inmiddels alweer tevreden twee uur te tukken... Ga af en toe bij haar spieken en tref dan een zeer tevreden toetje. Trots, trots, trots!!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oe van de rand springen, dat durft die van mij dus echt niet. heel knap!!

altijd leuk een fotoshoot :D doe je dat regelmatig?

hier ook de kleine meid in coma. helaas nog een peuter die ene nationale-ik-luister-niet-dag heeft :p maar ik bekijk dat positief; die gaat straks zn bed in :D hahaha

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik ben gewoon blij dat ik een heerlijk kind heb waarbij ik tot heden geen zorgen heb gehad..
    Sliep door na 6wkn en op een nachtje niet lekker zijn na sindsdien nooit meer een gebroken nacht gekend..
    Eet als een bouwvakker al sinds hij geboren is,lust ook echt alles!
    Lacht heel de dag!
    Is nog nooit langer als 1dag ziek geweest.
    Is makkelijk in de omgang en kan gerust een dagje mee uit of op stedentrip/vakantie.
    Kan heerlijk alleen maar ook samen spelen

Maar ja dit zeg ik natuurlijk nooit tegen mede mama's want ik zie om me heen dat het zoooo anders kan zijn allemaal.. Evengoed lieve kindjes natuurlijk,maar met maar 3u slaap zoals vriendinnen van mij ziet de wereld er toch iets anders uit voor hun..
    Maar goed daarom dus even hier :)

Gewoon trots op mijn ventje dat hij het zo goed doet allemaal!

(En wie weet wordt hij een strontvervelende eigenwijze puber dus ik geniet er nu 100% van ;) )

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik ben trots op alles
    nu op dit moment ben ik trots op hem omdat hij een kwartier geleden wakker werd in de box en hij al een kwartier lang een dolfijntje aan het aaien is en rustig aan het rondkijken is, mooi om te zien

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja idd. ik deel het ook zelden met anderen. mijn neefje heb je echt je handen vol aan en vind het dan moeilijk om te vertellen wat mn kids nu weer hebben geleerd of hoe makkelijk ze idd zijn. vandaar dit topic :D hier lekker trots zijn op je kroost en niemand die je scheef aan kijkt

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    genieten van de kleine dingen doen veel voor een mama :D

10. chila

chila Niet meer actief

Ook ik ben trots op alles!
    Na een lastige start door reflux wat de dokter niet wilde geloven :x en een weekje ziekenhuis ben ik supertrots op hoe ze het nu doet!
    Altijd vrolijk, lachen, geluidjes maken. Slaapt goed, savonds van 7 tot sochtends 7. Krijgt al tandjes met d'r 5 maandjes!
    We hebben gewoon een heerlijk kind!! :D

11. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Leuk topic!

Ik ben super blij en trots op ons mannetje omdat:

Hij altijd vrolijk is, zelfs nu hij verkouden is.
    Hij ons kusjes geeft, naar ons zwaait, handjes geeft en in zn handjes klapt.
    Hoe schattig hij overal naartoe tijgert
    Hoe goed hij al uit een beker drinkt (als ik hem vast houd)

Kortom het is iedere dag een feestje met hem ondanks dat ik me ook weleens zorgen heb gemaakt om periodes van slechter eten enz.

12. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Nee, dit is pas de 2e keer. Ze stonden bij de AH :D

13. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Trots op mijn mannetje, sinds een week of 2 loopt hij echt. En lacht er elke keer weer bij! Vandaag zei hij "auto" toen hij speelgoedauto pakte. En hij is zo lief! (Behalve als hij steeds weer probeert de prullenbak open te maken:D)

14. Juul2012

Juul2012 Actief lid

30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    Ik wil ook lekker even delen hoe trots ik ben op onze kleine uk!!
    Onze mooie meid is 8 maanden, nog geen dag ziek geweest. Af en toe wat humeurig tijdens een sprongetje, maar na max 3dagen is ze weer de vrolijkheid zelve.
    Gisteren, op de dag af 8maanden, is haar eerste tandje doorgekomen.
    Ze kruipt vanaf 6 maanden, ok... Alleen achteruit, maar toch... ;)
    Ze is de eerste 9 weken een hele slechte slaper geweest: alles was interessant, behalve slapen. Gelukkig alleen overdag...Na die 9 weken is het omgeslagen en slaapt ze heerlijk! Vanaf 3 maanden klokje rond. Ik ken ook geen gebroken nachten, zo fijn!!

Ik hou zo gruwelijk veel van haar!!!

Liefs Maartje

15. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Wat goed!

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Heerlijk zo alle trotse mama's hier! Wat kan je toch genieten van zo'n hummeltje hè :D

17. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    JAAA Mag ik ook ? hihi ben zoo trots
    ons meisje is druk aan het oefenen met kruipen..ik heb het opgenomen :
    https://www.youtube.com/watch?v=90FrI_9lFQc
    het filmpje is van een tijdje terug.. nu doet ze het ook op de grond en komt al stukjes vooruit !

en ze kan sinds 2 weken ruim een half uur zelf zittend spelen als ik der neerzet, ze is dan helemaal tevreden en zit heerlijk te spelen.:D

veel kijk plezier !!!

18. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Oh, ook ik ben een trotse mama!!!
    Onze kleinste man tijgert sinds 1 week (onze oudste deed dat met 6 maand, maar de jongste is tot nu toe met alles 2 maand later) en heeft echt de smaak te pakken!!!
    Onze oudste man is zo'n lekkere kletskous en een heel slim ventje wat zo leergierig is dat hij graag alle letters al zou leren.
    Oh en ik ben ook trots op mijn man, die heeft gisteren de 4 Engelse Mijl van Zwolle gelopen in een supertijd, 34 minuten (en ik ben na bijna 3km afgehaakt:()

19. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat knap zeg !! En ook van je man .. ! Ik zou dat ook nooit volhouden hihi

20. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Ooo, leuk zo'n topic!! Ik ben trots op m'n meisje omdat ze al met 2,5 maand naar haar buikje draaide. Toen ik het vertelde op het cb zag ik dat de arts eigenlijk dacht dat ik opschepte, maar ik had mooi bewijsmateriaal op m'n telefoon :):)

Deel Deze Pagina