De laatste dagen als Roos gepoept heeft zit haar hele rug onder.....en dan moet natuurlijk het rompertje nog uit. Hoe doen jullie dit? bij mij wordt het namelijk een onwijze kliederbende en de de poep zit dan echt overal. Laatst heb ik haar met romper en al in bad gedaan en daar pas dr rompertje uit getrokken, maar ja dat is ook niet DE oplossing
Ik rol het rompertje altijd op zodat er een schoon stukje bovenaan zit en hij verder niet vies wordt. Succes!
Langs onder dat lukt bij mij niet. Ik heb dit probleem ook ik koop nu bijna alleen nog omslagrompers.
hahaha ik herken dit.... Ik rol ze ook op.. en omslag rompers knoop ik los en dan rol ik der op der zij zodat ik haar rug ff met een doekje kan doen... Erg leuk he.. die luiers...
Meestal haal ik met een vochtig doekje de ergste poep van de romper. Dan rek ik het zo ver mogelijk uit en trek het dan over zijn hoofd.
Oprollen tot een poeploos stuk en dan het rompertje van haar gezicht naar haar rug eraf halen, zodat het niet in haar haar komt. Leuke klusjes.
Hihihi, ik rolde ze ook altijd op. Maar als je kind een paar maand is, worden het vanzelf keutels hoor, dus dan is ook dat weer verleden tijd.
Uhm ik begrijp het niet helemaal geloof ik . Maar de ontlasting komt aan haar rug uit de luier? Misschien heb je dan iets aan wat onze kraamverzorgster vertelde. Je moet dan als je de luier aan doet het bovenste randje aan de achterkant een stukje dubbelvouwen naar binnen toe, daardoor zou de ontlasting daarin blijven zitten zegmaar en er niet uit komen. Weet alleen niet of dit echt werkt, heb het nooit geprobeert, hier blijft alles netjes in de luiers !. Succes met 'poetsen' in ieder geval ! Liefs!
ik rek de romper meestal helemaal uit dat het gewoon zonder iets te raken over haar hoofd heen kan en dan soms trekt ze haar hoofd ook wel eens zelf op, al helemaal handig
Gewoon alles uitsjorren, kleertjes en kussenhoes in de was, dochter onder de douche (feest) en op de bank aankleden.
Bekend probleem! Wat ik altijd doe: vanaf het stuk op de rug dat nog schoon is, leg ik onder de romper een hydorfiel luier op de rug, nek en achterhoofd. Dan rol ik de romper voorzichtig op en trek deze over haar hoofd uit. Het deel van de rug/nek/hoofd dat nog schoon is, blijft op deze manier beschermd door de hydrofiel luier. De romper in de hydrofiel luier rollen en zo het hele zaakje de wasmachine of emmer in. Blijven je handen ook nog enigszins schoon.
ik trek ook altijd zijn rompertje dan van boven naar beneden, ipv beneden naar boven. je pakt gewoon de rand van zijn mauw en trekt daaraan lucas trekt zijn arm dan terug en dan haal ik hem boven langs eruit en dan zijn 2de armpje en dan kan je de romper gewoon naar beneden trekken. snap je het nog hihihihihi. het is best makkelijk als je het door hebt. maar ja als het oprollen wel lukt dan kan dat natuurlijk ook. veel sterkte liefs diane