zoooooooooo koppig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door talia, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    Elyesa is zo verschrikkelijk koppig.
    Ik wil hem leren om in de box te spelen maar elke keer als ik hem erin zet begint hij zo hard te brullen en stopt niet tot ik hem eruit neem.

wat moet ik nu met hem even op men tanden bijten maar het kan echt uren doorgaan.
    en hij kan dan echt zo zielig doen he.

2. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Hier nog eentje! Meneertje Lucas vind het vaak niks in de box of het is voor korte tijd. Hij vecht overdag tegen de slaap. Echt het is alsof het alarm afgaat als hij dan in z'n bedje ligt. Het liefst wil hij de hele dag mee in de wagen of maxi-cosi.
    's Nachts slaapt hij gelukkig wel goed en zelfs vaak door?

Weet niet hoe oud je uk is, maar ik denk dat ik nog niet veel mag verwachten qua spelen met een baby van goed 6 weken... Komt vanzelf denk ik wel.

3. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Probeer een nieuw interessant speeltje uit. Zet hem in de box en geef het speeltje. Ga dan gewoon zitten in de buurt en kijk dan even niet. (Geen oogcontact maken.) Misschien een speeltje met geluid, zodat de aandacht even afgeleid is.
    Ik zou even doorzetten, want hij heeft nu geleerd dat als ie huilt, hij opgepakt wordt.

4. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    mmm. tja lastig, wij hebben de box hier al opgeruimd, Valentino is nu 10maanden maar wil echt niet meer in de box, als ik m op de grond zet is het prima maar in de box zette hij het echt op een schreeuwen!

5. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Hoe oud is Elyesa eigenlijk dan?

6. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hij is nu bijna 9 maanden.
    weet niet hoe ik het moet zonder de box ik laat hem thuis al rond kruipen maar als ik snel even wat moet doen of ik moet wat petsen zet ik hem erin.
    hij brult dan echt verschrikkelijk hard en je hoort dat hij het gewoon doet omdat hij koppig is en zijn zin niet krijgt.

7. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    Iris heeft het ook een tijdje gehad, en soms nog wel.... op dit moment ligt ze in de box te slapen... wat heb ik gedaan!? gewoon stug volhouden. als ik bv ff de was moet halen, laat maar gillen.... op den duur ging ze leuk spelen. ook gaf ik haar in de box steeds weer andere speeltjes... dan was haar aandacht op het speeljte ipv de box, dat werkte bij haar ook

8. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin vind het zalig af en toe nog in de box te oetelen

dus ken het probleem niet :)
    met me oudste dochter wel , maar dat kwam omdat haar iets oudere broertje toen over de grond banjerde en zij dat ook wilde

bij haar was de box al weg met 6 mnd

maar hier staat hij dus nog met de kerst denk ik hem op te ruimen ivm de kerstboom :)

ik kan Caitlin trouwens overal zetten ook in haar ledikantje als ik boven aan de gang ben
    vindt ze allemaal prima

9. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik merk bij Isa dat als ik haar 's morgens gelijk in de box zet om te spelen, er niks aan de hand is. Zet ik haar eerst op de grond en daarna in de box, dan vindt ze het ook niet leuk en protesteert ze ook.
    Ik zou na een slaapje/hapje je kleintje dus niet gelijk op de grond zetten, maar eerst een poosje in de box en daarna op de grond.

10. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Ruben zit ook nog regelmatig in de box. Moet er niet aan denken om hem op te ruimen op dit moment, want dan kan ik niet eens meer naar de wc :) . Hij begint het wel steeds minder leuk te vinden, maar op de grond is het alleen maar rondracen (kruipen, tijgeren en langs meubels lopen). In de box speelt hij tenminsten.

11. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik heb het met het speelgoed geprobeert maar het heeft echt geen resultaat.
    ik geef hem een speeltje met muziek maar ook dat helpt niet.
    hij is echt waanzinnig koppig (misschien van papa :))
    ik laat hem nu gewoon huilen tot ik gedaan heb maar het is echt zielig en hij blijft echt volhouden het is niet dat hij het na een 15min of langer opgeeft nee hij blijft echt volhouden tot ik hem eruit neem

Deel Deze Pagina