Ja, erg raar. Maar ik zou zweren dat mijn buik de ene dag kleiner is dan de andere. En volgens mij heeft dat niet alleen met mijn darmen te maken, want ook in de ochtenden zit verschil. De ene dag sta ik echt op met een mooie zwangere buik en de andere vind ik dat ik opeens bijna geen noemswaardige buik heb... Zou het te maken kunnen hebben dat de beeb meer naar onder/achter ligt? Kan de hoeveelheid vruchtwater per dag verschillen ofzo? Ben benieuwd of meerdere van jullie hier 'last' van hebben... Liefs, Vlindertje
als mn meisje voor ligt, is mijn buik wel groter. Logisch natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat mijn buik er af en toe behoorlijk raar uit ziet. Scheef haha, dan ligt ze aan een kant helemaal naar voren.. Heel vreemd, was ook tijdens de echo zo
hoi, ben nog niet zover als jullie, maar heb ook soms het gevoel dat mn buik dikker is en soms weer veel "platter"! strange hé ... zal wel te maken hebben met hoe het baby'tje ligt enzo. grts
ja dat heb ik ook! heb de ene dag het gevoel dat je echt een klein buikje zie en de andere dag weer bijna helemaal plat.. Maar wat ik vreemd vind is dat je kindje ligt toch heel laag (bij je schaambeen)..dus dan moeten het toch je darmen enzo zijn?
Het ligt iig niet aan het vruchtwater, dat blijft nagenoeg gelijk. Ik heb het ook hoor; had gisteren echt een megabuik, hard ook en nu platter en zachter.