heb even advies nodig. Vandaag is mijn dochter (14 weken) dr schema als volgt: 7 uur eerste voeding 12 uur tweede voeding om 14.00 is ze gaan slapen en heb haar om 16.10 maar wakker gemaakt. Nu zal haar volgende voeding rond 20.00 worden, terwijl normaal de voedingen zijn: 14.30, 18.00, 22.00(maak ik haar wakker) Ze gaat altijd rond 20.00 in bad en naar bed. Nu zal ze waarschijnlijk slapen tot aan 20.00. Ik weet even niet zo goed hoe ik dat moet gaan doen dan..... Zal ik de 5e voeding laten vallen, of haar daar nog voor wakker maken? En wanneer kan ik dan nu het badje doen? Ik weet dat het badje neit elke dag nodig is, maar dit zal vaker voor gaan komen en wil even weten hoe jullie dat dan doen als rond 20.00 de laatste fles is. alvast bedankt
Ik zou hem niet laten vallen, ze is pas 14 weken oud. Gewoon alles een beetje opschuiven denk ik zelf. Moet zeggen dat ik hier niet op de klok kijk wat badderen betreft als ze maar gaat. Hier pakt ze haar oude ritme de volgende dag gewoon weer op.
ok, ik denk dan wel dat ik haar uiterlijk 19.30 wakker maak... anders is het zo dicht op de laatste....
hoi hoi, nou vandaag ziet het er naar uit dat het hetzelfde gaat. Ik merk aan haar dat ze steeds langer wakker is en dus langer tussen de voedingen houdt. Misschien is het tijd om naar 4 voedingen te gaan. Alleen zal dan dus idd rond 20.00 de laatste zijn. Normaal gaat ze rond die tijd naar bed en maak ik haar nog wakker voor een laatste voeding rond 22.00, maar nu zal ze dan pas wakker worden. Hoe doen jullie dat als je kindje voor die tijd geslapen heeft? Gaat hij/zij dan pas laat naar bed? Op gegeven moment zullen ze toch wat eerder moeten gaan of niet.....