luiers AH

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yukl, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wie heeft hier ervaring mee?

Het KDV van mijn zoontje is sinds kort overgestapt van de kruidvat naar de AH luiers. Alleen sinds die overstap heeft ie ook last van rode billen (kan toeval zijn, dat zou ik nog even moeten aankijken). Nu viel het me net op dat die luier echt tegen zijn billen aangeplakt zat, waarschijnlijk door de sudocrem die op zijn billen zat. Er zat zelfs wat wittig spul geplakt tegen zijn billen. Ik dacht dat het de sudocrem was, maar ik kreeg het er niet af :( Tot nu toe dus niet erg enthousiast over deze luiers...

Dus wat zijn jullie ervaringen? Beetje balen als dit een standaard verhaal is en het KDV vanaf nu dus met luiers werkt die nogal ruk zijn voor zoonlief. Zeker als hij 1 van de weinige is die hier last van heeft.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Geen idee, heb ze net ingekocht voor weinig. Justin heeft ze voor vannacht voor het eerst aan. Ik laat het je morgen ochtend weten.

3. tulip

tulip Niet meer actief

als de pampers niet in de aanbieding zijn bij de makro;) heb ik ook ah luiers. Ik vind het eigenlijk hele fijne luiers, nog nooit rode billetjes of uitslag. Ze zijn lekker flexibel en ze heeft ook nog nooit doorgelekt.
    Het kan natuurlijk zijn dat je zoontje er niet zo fijn op reageert, das toch weer bij elk kindje anders. Misschien had hij vandaag de luier al wat langer aan???
    Als het blijft zou ik eigen luiers meenemen naar het kdv.

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tulip: gebruik je wel eens sudocrem? Gaat dat bij jullie wel goed?

Het kan inderdaad zo zijn dat hij vandaag te lang in een luier rond heeft gelopen, dat is met de andere luiers ook wel eens voorgekomen. Het viel me alleen dus op dat de luier echt geplakt zat op zijn billen en dat ik dus ook wat wit spul niet van zijn billen kreeg.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind het echt bagger luiers. ze zijn dik en stug. en fynn kreeg en uitslag van. nee nooit meer

6. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik vind ze veselijk, veel te dik en t wordt echt klonterig in de luier als ze veel heeft geplast..

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja dat stugge is inderdaad ook niets. Maar dat hebben de kruidvatluiers ook dus dat was ik inmiddels al gewend ;) Van de kruidvatluiers kreeg zoonlief ook sneller uitslag. Ben dan ook een tevreden gebruikster van pampers.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vond het ook niks, dochter kreeg er ook rode billen van. Maar dat krijgt ze ook van de luiers van het kdv (pampers). Dat gaat 2 dagen goed, en als ze sporadisch 3 dagen moet krijgt ze luiers van thuis mee.

9. tulip

tulip Niet meer actief

yukl, ik gebruik niet de echte sudocreme, omdat moppie daar niet tegenkan, maar de billenzalf van vsm.

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik heb ooit 1 pak gekocht, vond ze erg stug en niet fijn zitten. dus ik hou het op pampers!

11. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Veel te hard en stug, wij hebben ze 1x geprobeerd maar vonden het dus helemaal niets.

Maaaar, mijn zoontje kan trouwens ook echt niet tegen Sudocreme. Hier krijgt hij enorm rode billen van en de uitslag wordt altijd alleen maar erger als we met Sudocreme smeren. Wij gebruiken dus altijd Bepanthen bij uitslag of een droge huid.

12. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Toen mijn zoontje maat 2 had hebben we ze geprobeerd. Toen vond ik ze inderdaad dik en stug en hij kreeg er uitslag van.
    Pas had schoonma een pak gekocht dus toch maar weer een keer geprobeerd. Maar weer hetzelfde probleem.
    Wij zweren hier echt bij Pampers.

13. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Ik heb ze in het begin heel lang gehad..
    1 maand ofzo.. ik vond ze ook niet zo flexibel (stug dus) en Maury lekt er elke keer aan de zijkanten doorheen.

nu heb ik die van de etos eige merk mini 2.. en daar lekt ze soms ook aan de zijkanten doorheen (maar niet in het romper) maar da tkomt ook omdat maury nutriton krijgt en haar poeppies daar heel dun van worden!

Maar uitslag heeft ze van geen enkele luier gehad tot nu toe. neit van de etos niet van het ziekenhuis en niet van de AH pampers.

14. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb toevallig maandag twee pakken gekocht. Ze zijn recent vernieuwd en daarom ook nu in de aanbieding.
    Ik vind ze absoluut niet dik, dunner dan aldi, lildl, etos.
    De pasvorm was goed en verder geen klachten gehad.

Moet wel zeggen dat Milan nooit uitslag door luiers heeft gehad.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook geen probleem, vind ze niet stug ofzo en idd ook niet dik. Ze lekken niet door (tenminste vannacht niet) ;) en Justin had er ook geen uitslag van. Top actie dus :)

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Heb ze gisteren voor het eerst geprobeerd, en ik vindt ze prima.
    Maar goed, Valerie kan eigenlijk ook wel tegen alle luiers.
    Alleen pampers lekken s'nachts.

17. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik gebruik ze al een hele poos en ben er heel erg tevreden over. Hier lekken pampers altijd door bij mijn oudste en bij de ah luiers nog nooit last van gehad. Ook voor de jongste nu ah luiers en ook bij hem passen ze prima en geen last van doorlekken ofzo. Hier willen we dus niks anders meer en heb flink ingeslagen met de aanbieding van deze week.

18. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik zweer erbij! dochters lekken nooit door, geen luieruitslag, helemaal niet stug oid.

heb inmiddels alles wel geprobeerd, ik vind ze allemaal bagger (en ik weet dat ik hier ongeveer de enige in ben, maar ik vind pampers wel de vreselijkste luiers die er zijn, altijd doorlekken!), etos gaat nog, maar AH vind ik echt de fijnste. en mooie bonus, de airmiles tikken lekker aan ;)

19. miffy11

miffy11 Niet meer actief

even iets anders, jullie zijn zo enthousiast over de aanbieding van deze week, maar ik begrijp het niet hoor. 2 pakken van 36 stuks voor 10 euro, terwijl de pakken van 80 stuks altijd een 10tje zijn?!

20. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik vind ze 10 x niks!
    Ze zijn te stug en de kleintjes lekken allebei!! door!
    Doe mij maar de KV luiers .. nooit geen problemen mee gehad!

Deel Deze Pagina