Maar hij heeft destijds 3 rop-controles gehad en alles was prima. En hij ziet ook goed... Dat zal dan toch niet? Hij heeft nu alleen jeuk aan zn ogen, alsof die in de tocht heeft gezeten
het zal vast wel goed zitten, dacht zelf ook terug aan die controles, maar ik zou toch de huisarts laten kijken. voor de zekerheid.
Tja, nog lekker zwanger toen Anders had ik je echt wel willen helpen met die drie hongerlapjes Renske heeft de eerste 5 maanden altijd een vies oogje gehad, omdat haar traanbuisje nog niet goed open was (of 'te slank in aanleg' zoals de CB arts het noemde). Iedereen die ik tegenkwam begon over gaasjes en uitgekookt water. Terwijl er niks tegen te doen was dan wachten tot het overging en goed schoonhouden (met MM deed ik dat idd ). Het is vast niks ergs, en kamille-thee is erg verzachtend, ik vind het een wondermiddeltje tegen allerlei kleine kwaaltjes (buikpijn, keelpijn...). Hopelijk is het snel over!
Ik heb ook wel eens ontstoken ogen gehad zonder dat daar prut uitkwam. Ze waren alleen heel erg rood en jeukten behoorlijk. Kamille verzacht inderdaad goed maar als het over een paar dagen niet over is zou ik toch even een zalfje bij de ha gaan halen. Pas ook op dat de rest van de familie niet word aangestoken. Mijn oudste had het eerste jaar veel last van ontstoken ogen en elke keer als hij het had kregen wij het ook ( of minstens 1 van ons). We letten goed op de hygiëne maar het is zo verschrikkelijk besmettelijk.
ik heb er nog nooit van gehoord. maar het lijkt me dat het geen kwaad kan als het van een andere moeder is. appart hoor.
Ik snap je probleem. Noah heeft al vanaf het begin 2 ontstoken oogjes. Ik heb er vanaf het begin ook al melk in gedruppeld. Toen is 1 oogje over gegaan, maar daarna liep mijn BV zo terug ( door veel medicatie ) dat ik er geen druppel meer uit kreeg. Nu komt er sinds 4 dagen gewoon weer een druppel uit Ben hem dus ook weer druk aan het aanleggen enzo. Maar in ieder geval, zijn andere ontstoken oog is ook bijna over omdat ik er nu 3 x per dag bv in druppel. En anders had ik het van een vriendin kunnen krijgen. Ik vind het dus helemaal niet zo raar, ik zou dat eerder proberen dan een antibiotica ofzo.
Het is al helemaal over En het was gelukkig geen ontsteking, die heb ik hier vaker gezien, dus zie wel het verschil. Hij wrijft er vaak in, en daardoor krijgt ie irritatie. Een paar dagen terug had ie lekker zijn avondeten over zijn gezicht uitgesmeerd en ook in zijn ogen ingewreven ... Daar zal het van komen. Maar kamille-thee helpt dus ook heel goed Bedankt voor het meeleven