Mijn dochter wordt in juli 4 jaar. Nu willen we (denk ik) een poppenhuis voor haar kopen. Me dochter is echt een poppenmeisje daar ze speelt ze het liefst mee en dan hetzelfde doen als wat ik met me zoontje doe, flesje geven, omkleden, verschonen, naar bed brengen. Maar voor der pop heeft ze al best wat dus vandaar nu een poppenhuis. Zou dit iets voor haar zijn? En dan de vraag welke? Die met barbies of met de kleine poppetjes? Graag ervaringen
Die zijn leuk! Zag pas ergens de 'Annabelle' staan (deze:Kidkraft Annabelle poppenhuis | Poppenhuis.nl) Dl vond die wel erg leuk. We overwegen het voor haar verjaardag. Zitten geen poppen bij toch? Die kan je zelf toevoegen. (We hebben hier tenminste al genoeg minibeestjes en poppetjes staan).
Onze dochter wordt ook 4 jaar in juli. Een vriendinnetje van haar heeft een kidkraft poppenhuis en daar is ze helemaal verliefd op. Dus wij hebben voor haar verjaardag de kidkraft Kayla besteld (bij de webshop van dat blauwe bolle mannetje is hij het goedkoopst volgens mij. Maar wel 2 weken levertijd) Is met meubeltjes maar zonder (barbie)poppen. Wij geven er meteen een barbie bij zodat haar huis alvast 1 inwoonster heeft Van de familie krijgt ze voor haar verjaardag ook barbie spullen zodat ze meteen flink vooruit kan
Wij hebben deze. Dochtertje is er gek op. https://m.bol.com/nl/p/kidkraft-prinsessenkasteel-poppenhuis/9200000021760461/
Poppenhuis Chelsea Wij hebben deze. Dochter is er enorm blij mee en speelt er nu al een jaar intensief mee en blijft mooi. Hij is niet te groot dat er enorme barbies in moeten want daar was ze vorig jaar nog te klein voor. Maar kan goed met kleine poppetjes en we gebruiken zelf ook wel playmobile dingen erin.
Hier de kidkraft florance. Wordt erg veel gebruikt en is ook favoriet bij vriendinnetjes. Dochter gebruikt barbie-s i.p.v. poppetjes.