afslankthee

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ally, 3 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo,
    Ik ben nu weer een jaar bezig met zwanger worden.
    Vorig jaar een miskraam gehad en een curretage.
    Deze maand had ik echt het gevoel dat ik wel zwanger kon zijn ,maar helaas ,gisteren getest en de voorbodes :evil: zijner ook al .

Maar heb nu besloten dat ik gewoon teveel mee bezig ben en ik wil een paar kiloos kwijt .
    Ik wilde afslankthee drinken ,maar daar staat op dat je het niet mag gebruiken als je zwanger bent ,geldt dit dan ook als je bezig bent met zwanger worden, want het kan ook snel raak zijn maar het kan ook een jaar duren {ik hoop het niet )

Ik mocht van de gyn terug komen als ik na een jaar nog niet zwanger ben, maar mijn man vindt dat ik teveel mee bezig ben en dat ik het moet loslaten , het komt wel.
    Wat vinden jullie ,moet ik gaan voor een controle en effe laten kijken en we zien wel of mijn man advies opvolgen .
    Ik heb al een dochtertje van 6, voor haar heb ik ook 2 miskramen gehad en nu in twee jaar ook 2 miskraam, ik heb al een chromenonderzoek gehad ,en alles was goed.
    Foutjes van de natuur ,zei de gyn.

bedankt voor jullie antwoord

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    miijn vraag is op slot :cry:

Ally

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi ally,

Ik leef met je mee!
    Je man heeft wel gelijk, laat het rusten. Als je er heel erg mee bezig bent kan je het tegen houden. Je hoort ook vaak dat mensen met ivf bezig zijn en dan toch spontaan zwanger zijn geraakt toen ze op vakantie waren. Ze waren er gewoon even niet mee bezig. Maak samen een ultimatum. Afwachten tot na de zomer en dan naar de gynaecoloog bijvoorbeeld.
    Ik wil je ontraden afslankthee te nemen. zoals je zelf zegt het kan zomaar raak zijn.

Sterkte, imke

4. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Oke ,ik weet genoeg.
    Ga op mijn dieet letten en heel veel water drinken , :)

Deel Deze Pagina