Nachtmerries

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiLaLief, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb steeds nachtmerriesen vraag me af, hebben jullie daar ook last van?

In 1 droom kreeg in een tweeling en wisten we de namen niet meer, en halverwege de droom was ik er ineens 1 kwijt. Ook had mijn vriend ze in ons gewone bed gelegd onder het dekbed en was ik bang dat ze niet meer ademden.

In een andere droom ging mijn vriend vreemd en zei dat is je eigen schuld, jij bent zwanger en moe en wilt geen sex meer.. (dat is ZO niet mijn vriend, die is heel anders haha)

En in weer een andere droom zat zijn ex me achterna, ze wilde me in m'n buik stompen en ik was in een groot gebouw met allemaal deuren. En maar rennen en rennen en rennen..

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen, ik was voorheen helemaal geen dromer!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik droom ook heel veel en vaak ook best vervelend...ik ben juist degene die vreemd gaat, wil ineens dit kindje niet en zit achter allerlei mannen aan :( Dat is dus juist wat ik niet wil....
    Misschien onbewuste angsten van onszelf? Niet dat ik dit kindje stiekem niet wil hoor of een andere man zou willen, helemaal niet zelfs maar dit is de 1ste voor ons en dan besef je ineens dat je altijd met elkaar verbonden zult zijn. Misschien ben jij onbewust bang dat jou vriend zoiets zal doen terwijl het natuurlijk niet zo is.

Liefs!

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, bah, lijkt me erg vervelend! Hier gelukkig geen nachtmerries, maar wel heeeeeeeeeel veel rare dromen :D
    Droomde laatst zo bizar: ik was in een stad met allemaal wolkenkrabbers, en was eerst mezelf. Vervolgens was ik ineens een polititeagent die met mij stond te praten over allemaal rare branden in de stad. Voor ik het wist zag ik mezelf & de politieagent vanuit de lucht, want was ik ineens een draak die al die branden veroorzaakte. :confused: Erg raar!

Maar echt eng is het bij mij allemaal niet, dus ik ben niet bang om te gaan slapen. Misschien komt het nog, maar hoop het niet (heb wel een beetje aanleg voor nachtmerries namelijk)

4. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Ik droom echt vanalles en nog wat. Laatst droomde ik dat ik mijn bevalling niet meer kon herinneren, omdat het te traumatisch was geweest.
    Daarna lag mijn baby in de box met daarbij een....hammetje... Je weet wel, zo een die altijd bij van die italiaanse slagers hangt.
    En al mijn exen zijn de reveu al gepasseerd.
    Mijn vriend is ook al 100 keer vreemdgeweest in mijn dromen.

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Een.. hammetje?

WHAHAHAHAHHAHA!

sorry hoor maar..

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

IK ZIE HET VOOR ME!

Ik zit hier op m'n werk haha, ik moet echt m'n best doen om niet keihard in lachen uit te barsten. :rolleyes:

6. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Laatst was hier ook een topic over..
    Kheb wel een leuke link voor je, dan kan je op bepaalde woorden zoeken naar de betekenis..

http://www.droominfo.nl/

Ik droomde voor mijn 20 weken echo, dat ik vroeg beviel & dat de beeb er dan heel raar uitzag, toen ik het opzocht, bleek de betekenis ervan dat als je beviel in je droom van iets "onnatuurlijks/onmenselijk" dat je je heel erg zorge maakte over de gezondheid van je beeb in je buik..
    Het klopte precies, want na de 20 weken echo toen alles goed bleek te zijn heb ik dat soort dingen niet meer gedroomt..

En dat van je vriend met vreemdgaan is omdat je weet dat je lichaam veranderingen zult gaan maken & ergens togg bbang/oncker bent dat je vriend anders tegen je aan gaat kijken in de periode dat je zwanger bent..

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hahaha een hammetje...
    MvS: die is ook lekker vaag zeg die droom...
    Littlemommy: Leuke link. Ik heb zelf ook een boek over 1001 dromen verklaard. Erg interessant.

8. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Ja, echt serieus. Ik dacht ook dat ik niet meer bijkwam toen ik wakker werd. hihihi. ik moest het ook meteen vertellen. Mijn vriend vond me maar een rare snuiter.....snap jij dat nou?

9. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Ik droomde van de week dat ik was bevallen, 8 weken te vroeg. Het was een jongetje en hij hoefde niet in de couveuse alleen was ik wel heel de tijd heen en weer aan het fietsen naar het ziekenhuis... Omdat ik 8 weken te vroeg was was het kraampakket er nog niet en had ik alleen 'klein' maandverband, ow waar ik al wel niet mee bezig ben :oops:

10. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Soms heb je egt vage & gekke dromen indd..
    Die site is niet zo heel uitgebreid, maar als je een voorwerp of iets kan bedenken van je droom dat je denkt van: wat doet dat nou in mijn droom, dan sommige kun je op die site vinden met betekenis erbij..

11. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Ik heb ook steeds van die nare dromen. Heb veel zin in de twintig weken echo maar kijk er ook tegen op.

Vannacht gedroomd dat ik naar de echo ging. Ik was daar in coma geraakt en werd pas met 27 weken zwangerschap pas wakker. Ik probeerde tegen mijn man te praten maar die hoorde me niet. Hij ging weg toen ik kracht genoeg had ging ik hem achterna. En vond hem op de trap. Toen merkte ik dat mijn buik weg was. Vroeg naar mijn kindje dat was dus veel te vroeg geboren. Het kindje stond dus bij mijn bed. Maar toen ik daar kwam was het al overleden. Ik huilen! Als ik dan wakker word ben ik nog steeds overstuur. Heel vervelend.

12. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Ik heb gedroomd dat mijn vriend dood ging :confused: :confused: Was helemaal overstuur toen ik wakker werd. (hij viel van een berg :(: waarna hij overleed aan z'n verwondingen)

En een week geleden droomde ik dat ik al ging bevallen. Toen zei ik alleen maar heel beduusd: maar dat kan nog helemaal niet, we moeten nog sexen... :rolleyes: :rolleyes:

13. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hahaha hier idem dito!
    Had sowieso al veel (levendige) dromen en nachtmerries maar het loopt nu wel de spuigaten uit.

Soms heel grappig, maar vaak ook helemaal niet leuk!

Vannacht was mijn hond door een paard getrapt en was het maar de vraag of hij het zou overleven, hij hing helemaal leveloos in mijn armen en ik liep maar op en neer en bleef aan hem schudden en wist van schrik niet meer wat ik moest doen!

Daarna droomde ik dat iemand achter me aan zat en tegen m'n buik wilde schoppen om de baby te vermoorden.

Gister droomde ik dat mijn vriend ineens een psychopaat was en mijn familie, mij en de baby wilde vermoorden. We wisten hem met een list af te schepen en mijn ouders waren al helemaal gelukkig. Toen ik ze eindelijk aan hun verstand had gepeuterd dat hij het daar niet bij zou laten was het te laat en waren we omsingeld door de hele wijk. Toen werd ik gelukkig wakker.

Raar hoor al die dromen!

14. Florentine

Florentine Actief lid

28 jan 2009
    107
    0
    0
    Yep, hier nog een die bijna elke nacht rare en nare dromen heeft. M'n vriend maakt me vaak wel een paar keer per nacht wakker omdat ik heel hard 'nee, nee!' aan het roepen ben. Droom steeds wat anders, maar dat 'nee, nee!' blijft terugkomen...pfffff.
    Vannacht was het helemaal erg. Stuk of 4 dromen gehad die je wel als nachtmerries kan omschrijven denk ik. Van een daarvan werd ik huilend wakker, ging over mijn pas overleden hondje. Jasses..... :cry:

15. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Haha herinner me net een.. Had wedstrijd met mijn paard en moest opeens in een gymzaal rijden tussen allemaal andere mensen in en ook over de bok en andere toestellen heen. Toen iemand mijn 'hindernissen' saboteerde werd ik heel boos en die persoon kromp steeds meer. Daarna werd ik huilend wakker van frustratie :S

16. Only me

Only me Niet meer actief

Ook ik heb onderhand elke nacht een nachtmerrie. Varierend van dat mijn partner er ineens niet meer is, tot dat ik op vakantie ga naar een ver warm land (niets mis mee natuurlijk) maar nooit meer terug kan haha!
    Hoop dat ze gauw over gaan want slapen hoeft mij niet meer als het zo door gaat haha.

17. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    hihi wat een leuk topic dit is zo herkenbaar! Ik ben altijd al een bizarre dromer, maar nu.. :confused:
    gisternacht droomde ik dat mijn man met mijn zusje naar bed ging (in het ouderlijk huis) ik begreep dat wel want tja ik ben zwanger enz. dus ik ging maar even een boodschap doen zodat ze het rijk alleen hadden.. whahaha het idee! Belachelijk gewoon... :oops: :D

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ochjee.... vanmiddag nog op de bank!
    Ik droomde dat ik voor een bewoonster een strip pillen door de midden moest breken en in een potje moest stoppen. Sta ik ineens met die hele strip pillen in mijn mond en bedenk ik me ineens.... " ik ben zwanger! Ojee... dit is niet goed voor de baby!" Dus op de badkamer spoel ik mijn mond en loop naar huis.... halverwege kón ik gewoon niet meer en ging ik kruipend over de stoep al jankend naar huis! Nee... niet ons huis, maar het huis waar mijn ex en ik hebben samengewoond :oops: :confused:

Brrrr.... die dromen! Ik had ze voor mijn NOD al. Ook echt hele enge over inbrekers enzo...

Groetjes Cynthia

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik droomde vanacht over een collega.
    Hij wilde sex met me, en ik vond het wel oke. (?)
    Daarna zegt ie nee, ik wil even wachten tot je wat verder bent in je zwangerschap, dan zijn je tieten groter! :D

(nou ja zeg, ik heb al cup F :p)

20. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    In mijn droom zat ik in een quizz met Beau van Erven Dorens. Als je een vraag fout had, wat ik natuurlijk had, mochten de mede spelers stenen op je buik gooien...

Heb eerst maar even tv gekeken, voordat ik verder durfde te slapen. Geloof me, het was heeeeeeel eng!

Deel Deze Pagina