eerste echo 9-01

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door moniek, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniek

moniek Actief lid

9 jun 2005
    365
    0
    0
    mama en huisvrouw
    tricht
    ben gisteren naar het wkz geweest voor termijnecho en gesprek met gyn,
    de echo konden ze nog niet veel op zien was 5 weken en 6 dagen ze zagen wel wat zitten in de baarmoeder maar ze konden de dooierzak niet goed zien zei ze maar ze vond het ook nog wel aan de vroegekant om een echo te maken.

daarna het gesprek met gyn dat liep zo dat ik aan het einde van het verhaal erg overstuur was dus niet prettig.
    ze zei er is geen dooierzakje te zien dus ik heb weinig vertrouwen dat deze zwangerschap goed verloopt,ik zei net wert er gezgt dat hij er wel zat maar niet goed kon zien zei zegt ik wil een duidelijke dooierzak zien anders gaat de zs niet goed ,daarna zei ze dat ik van haar wel pilletjes kon krijgen om het vruchtje te laten weg vloeien ik zei tegen haar die hou je maar die hoef ik niet later kreeg ik haar email adres dat als het fout gaat ik haar gelijk kan mailen kort om ze was heel erg negatief dat voelde voor mij niet fijn.
    tuurlijk bestaat er een kans dat het mis gaat ik ben nu pas 6 weken.
    ik mag op 1 februari terug komen voor een nieuwe echo ik ben dan 9 weken dan is er meer te zien.
    ze zei ook dat ik gemaakte afspraak voor sterilisatie niet moest afzeggen ,ik zei daar ben je nu telaat mee die heb ik al afgebeld.
    mijn gevoel is op het moment 50/50 het kan goed gaan of fout gaan ja toch.
    maar heb wel een rot gevoel over dit hele verhaal van de gyn heb gisteren zitten huilen voelde me niet prettig

2. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nou ja zeg is wel heel vroeg om te zeggen dat het niet goed zit ze zien bij de 5 a 6 weken ook nog niet zo heel veel.
    Vind het ook wel een beetje raar dat ze gelijk een pillentje willen geven :(
    Ik wens je veel sterkte en duim voor je dat het toch nog goed komt ;)

3. Niet meer actief

dat vind ik wel ver gaan hoor wat die gyn zegt, bij 5 wkn is het toch normaal dat er nog niet veel te zien is, je moet er niet aan denken als je die pilletjes zou nemen en het vruchtje zou wel goed zijn, bah.
    sommige dokters zijn wel erg makkelijk zeg,
    ik kan me voorstellen dat je nu zo ongerust ben ,wat denk ik helemaal niet nodig is.
    ik zou als ik jou was contact opnemen met huisarts en het uitleggen om te kijken of je niet naar een andere gyn kan als dat mogelijk is?

4. Bri

Bri Niet meer actief

Ik snap ook niet veel van de reactie van die arts hoor.... Maar je had dus al een afspraak staan voor een sterilisatie: misschien dacht zij dat jij eigenlijk helemaal niet meer zwanger wilde worden?
    Dan nog is het een gekke manier van doen, want zo te lezen ben je er toch blij mee!

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik snap ook niet veel van de reactie van die arts hoor.... Maar je had dus al een afspraak staan voor een sterilisatie: misschien dacht zij dat jij eigenlijk helemaal niet meer zwanger wilde worden?
    Dan nog is het een gekke manier van doen, want zo te lezen ben je er toch blij mee!

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi meid

ik vind dat je goed gehandelt heb en wacht rustig je volgende echo af zowiezo vind ik het raar dat ze zegt dat zij het moet zien tijdens de echo werd gezegd dat er een dooierzakje was en dat is jou bevestiging houd daar aanvast je gevoel zal je niet in de steek laten

sterkte en hoop dat je begin februari die arts eens goed op haar plaats kan zetten met een prachtig mooie echo van een kleintje met kloppend hartje

groetjes nathalie ;)

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dit is wel erg kort door de bocht hoor...
    Bij zo'n vroege echo zien ze toch nooit zo bar veel?
    Dat ze dan zegt van ik zie nu nog niet erg veel dus t kan vriezen t kan dooien kom over n week of 2 nog eens terug.
    Komt iig al heel anders over dan sorry ik zie niet veel dus t zal wel niet hier drijf t maar uit met n pilletje.
    Sommige gyneacologen :evil:

8. moniek

moniek Actief lid

9 jun 2005
    365
    0
    0
    mama en huisvrouw
    tricht
    ik wilde me eigen laten steriliseren ivm met het ziekte beeld van mn dochtertje en mij die afspraak heb ik afgezegt.
    deze zs is door de pil heen gegaan maar ben er wel super blij mee het kindje is zeer gewenst.

die gyn is zelf niet bij de echo aanwezig geweest dus heeft het niet gezien tegen mij zeiden ze dat ze wel wat zag maar niet duidelijk dus ik hou me daar maar aan vast.
    als ze de volgende x nog zo bot is dan vraag ik een andere aan want dit gaat zo niet goed.

Deel Deze Pagina