Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad. Ze wisten niet hoelang ik zwanger was. Nu ben ik 8 weken en 4 dagen zwanger. Moet pas op 28 maart weer naar de vk toe om naar het hartje te luisteren. De vk maakt dan niet weer een echo. Is dit normaal? De vk zei tegen mij, als je nu een kloppend hartje ziet dat de kans nog maar 1-2% is dat het fout gaat. Wanneer raden jullie mij aan om het te vertellen aan familie, vrienden, kennissen enz. Vind het het nu persoonlijk nog zo vroeg. 28 maart, ben ik 14 weken zwanger en vindt dat weer te lang om het dan pas te vertellen.
Moeten jullie zelf beslissen. Ouders, broers, zussen en hele goede vrienden hebben wij het gelijk verteld. En het klopt hoor dat de vk niet nog een echo maakt. Je hebt vast wel heerlijk genoten van de echo. Fijne zwangerschap nog.
wij hebben het bij 8,5 week verteld aan de beide gezinnen. en na 10 weken mocht iedereen het weten. je moet doen waarbij jij je lekker voelt, is mijn advies.
hai het is vrij normaal hoor dat je bij een vk alleen een termijn echo krijgt en eventueel een 20 weken echo. ze luisteren bij elke afspraak wel naar t hartje. en vertellen moet je doen wanneer jij dit zelf wil. hier weten de meeste mensen het al