rode jeukende uitslag

Discussion in 'Gezondheid' started by miran84, Jul 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heb er sinds een paar dagen last van,vooral als het in aanraking komt met warmte,ik heb het voornamelijk op de benen en onder de armen,ook zit er wel iets op de billen,het jeukt vreselijk kent iemand dit probleem?

groetjes miranda

2. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zonne of warmte uitslag :( bekent fenomeen met dit weer
    en je hoeft er niet eens zwanger voor te zijn ;)

sterkte

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Klinkt als warmteuitslag.

4. hmz ja dat zou het kunnen zijn heb er nooit eerder last van gehad,wat kun je er zoal tegen doen? die jeuk is niet meer te harden op het laatst..

5. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Lekker onder een koele douche. Ik denk ook wel dat de drogist er een verkoelend zalfje voor heeft.

6. Pluisje

Pluisje Lid

Mar 15, 2006
    85
    0
    0
    Lekker blijven smeren met een bodylotion met iets van menthol erin. Voed, koelt en binnen een paar dagen ziet het er weer netjes uit.

Heb zelf iets van de bodyshop met White tea en Verbena.
    Heerlijk spul.

Succes

7. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik denk ook warmte uitslag. Misschien kan je een zalfje van vsm proberen, dit is homeopatisch en mag je als het goed is wel gebruiken tijden de zwangerschap. Volgens mij is het calendula zalf als ik het goed heb.

8. bedankt allemaal voor de reacties op mijn bericht,ik kan wel eens wat producten gaan proberen,hoop dat het wel weg gaat en het niet een blijvend probleempje is.. groetjes miranda

9. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Hier nog iemand die de hele dag zit te krabben :cry:
    Het is idd warmteuitslag...

Heb zelf ontdekt dat mentholgel het beste helpt...en dan lekker koel zitten (bijv in een zwembadje)

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hier iemand met serieuze zonne- en warmte allergie! (waar ik normaal gesproken ieder jaar een injectie voor haal, maar ja, vanwege de zwangerschap kan dat nu niet)

Het beste advies: niet te veel smeren!!!! Op die manier smeer je namelijk je huid dicht en kan je lichaam de warmte nog niet kwijt. Het beste wat je kunt doen is zo veel mogelijk verkoeling zoeken (ruimte met airco, lekker in een koel bad, enz.)

Wordt het echt onhoudbaar, ga dan even langs de HA, wellicht dat die iets voor kan schrijven wat in ieder geval niet schadelijk is voor je kindje.

Sterkte ermee!

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hier nog iemand met die uitslag...
    het begon onder mn arm en daarna na mn benen nu zit het onde mn knieholtes enkels benen pfff overdags gaat het gelukkig wel maar als ik in bed lig pfff word er gewoon wakker van!
    ik heb van mn HA koelzalf gekregen en ik moet zeggen het helpt goed ik mag het zo vaak gebruiken als ik wil zei hij, maar ik gebruik het maar 2x op een dag dus... die zalf helpt echt...

Share This Page