Ík had ook zoonlief in een rode kinderwagen en nu heeft hij een rode buggy. Oke erfenis van zuslief, maar ik vond het bij beiden prima kunnen.
Waarom niet?? Wij wilden in eerste instantie ook een rode kinderwagen. Het is een bruine geworden omdat die de helft goedkoper was. Maar vond dat prima kunnen. Vriendin van me heeft voor haar zoontje ook rood/witte accenten op zijn kamertje. Ziet er hartstikke leuk uit!
Okee gelukkig maar haha ja een ferarri is ook rood. De quinny buzz zwart/rood is in trek bij mij haha vandaar , nu nog een mooie goedkope vinden!
Natuurlijk kan dat, leuk juist. Het enige dat ik persoonlijk niet zo leuk vind voor een jongetje is roze en paars, verder no problem.
Ja hoor! Die van ons is zelfs rood met oranje accenten. Heb m voor onze beide zoontjes gebruikt en straks nog voor ons dochtertje...
Ja hoor, waarom niet?! Wij hebben een rode Quinny en als de een volgend kindje mogen krijgen en die zal een jongentje zijn, gaat ook hij gewoon in de rode Quinny!
Wij hebben een rode kinderwagen. Hebben juist voor rood gekozen omdat dat een lekker neutrale kleur is, en prima voor jongens en meisjes kan.
Wij hebben ook een rode, juist omdat deze goed voor een jongen als een meisje kon. Het is maar net hoe je hem verder aankleed (deken enzo). Nu hebben we het met hardroze voor onze meid en dat staat superlief. Was het een jongen geworden hadden we hem met blauw gedaan.
Wij hebben een blauwe mura uit 2010 en wisten het geslacht toen niet. Dus bij een meisje had ze ook in een blauwe wagen gelegen. Gewoon kopen wat je zelf mooi vind. de kleine heeft er toch geen weet van.
Ik vind het superleuk. Mag je ook hopen, ik heb een felrode Koelstra Latinique voor ons zoontje, hahaha! En een rode kinderstoel, en een rode wipper... Vind het wel een neutrale kleur, als een evt tweede (ergens in de verre toekomst) een meisje is, gaat zij er ook gewoon in. Waarom niet?
Het enige wat ik niet vind kunnen is roze voor een jongen. Dus rood, ja, hartstikke leuk! Leuk detail: Mijn zoontje pikt bv op het kdv overal de roze speelgoedjes tussenuit .
Ja zeker leuk wij hadden ook een rode kinderwagen, omdat rood voor jongens en meisjes kan, en je kunt het zelf nog combineren met andere kleine dingetjes, lakentjes enz.
Hier ook een rode buggy voor ons zoontje. Ik vind rood voor een jongen juist stoer!! Beetje formule1 idee Voor een meisje vind ik het juist weer Sjiek.
Wij hadden een rode buggy voor mijn stiefzoontje en nu heeft hij een rode carskamer ... voor mijn dochter hebben we een blauwe kinderwagencombi en de rode buggy... prima toch ik vind rood ook zo'n moooooie kleur!!