Even kijken hoe ze eruit zien. En ruiken. Goed wassen en de minder uitziende stukjes eruit halen. Verder grote kans dat je een deel nog best kan gebruiken
Zo haha Ruiken heeft denk ik weinig nut. Zodra ik nog maar denk dat iets niet goed is ga ik al over mn nek. bloemkool wat bruine plekjes en wortel ziet er wat droog uit.
Een dag zou ik nog wel doen, maar 3 dagen niet (en ik ben echt niet zo heel moeilijk met data op verpakkingen).
Ik zou een nieuw pakje kopen. Dit ziet er niet erg smakelijk uit. Kan misschien nog wel, maar zal minder lekker zijn.
Ik zou t gewoon eten, zolang het er niet rot uitziet en heel vies ruikt. Appels koop ik bij de appelboer, zonder zak en datum en die gaan soms wel weken mee, als je t koel bewaard. Data zeggen mij weinig, behalve met vlees en dan met name kip.
Als er vocht en prut in het zakje zit zou ik het weg doen. Als het alleen maar droog is zou ik de bruine stukken er uit vissen en de rest gebruiken. Zo op de foto ziet het er nog wel ok uit.
Het ziet er idd niet meer zo lekker uit. Verder gebruik ik idd mn neus en ogen...gooi niet iets weg omdat er een bepaalde datum op staat.
Ik heb het weggegooid. Dadelijk nieuwe halen Ik ken mezelf, als ik dit maak heb ik na 2 happen geen honger meer, of het nu wel of niet goed is
Meestal ruik je het bij soepgroenten meteen als je de verpakking open doen of je ze nog kunt gebruiken.