Dat kan heel best zijn, maar dan nog heb je allerlei afwijkingen in die waarden en kun je dus op basis van zo;n test echt geen 90% nauwkeurigheid beloven....
nou als de urine van meisjes mama's zuurder ws vraag ik me af waarom ik ALWEER n blaasontsteking heb dat klopt dan ook niet he
Heb je verhaal nog niet gelezen, maar HEEEEEEEE Pam, ben je weer ZWANGER!!!! Wat leuk, gefeliciteerd!!! (Ik zal je maar niet gaan feliciteren op hyves...? )
Heeeeejjj!! uuuhhhm.. ja dus!! Thanks! En nee gooi maar even niet op hyves.. ik zal ff mn andere topicje neerzetten dan snap je een beetje hoe en wat.. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/277873-vals-positief-licht-streepje-de-kv-2-voor-5-testen.html
ach nou en het is toch grappig en idd kost geen fortuin! mn ma gaat van de week eten en zou het sap bewaren voor mij haha
ja alleen moet je wel even wachten om te kijken of het klopt haha! zijn er al meiden die het gedaan hebben die ookal het geslacht weten?
Ik wil hem deze week wel een keer voor de fun doen. Wij weten ook wat we krijgen. Alleen is voor de rest het geslacht een verrassing. Maar laat dan wel weten of het wel of niet klopt.
Ik ga nu rode kool eten, mn ma gaat nu het sap afgieten in een bekertje dus nog ff geduld...maar of die dan klopt weet ik niet...
Nou hij was paars = meisje maar vind het niet echt een eerlijke test Het ligt er ook wel aan hoeveel water je gebruik bij het koken van de rode kool, dit was ook heel erg donker paarse sap. Ik heb ook maar een beetje geplast echt 2,5 vinger dik dus 1 op 1 met zulke donkere sap kan ook bijna niet anders zijn als paars heb ik het idee Naja de rode kool zegt dus meisje...
Even een lijstje van de uitslagen! UITSLAGEN RODE KOOL GESLACHTS TEST - ECHO janneke000 - rode kool zegt: meisje - echo zegt: meisje! - KLOPT Rica - rode kool zegt: meisje - echo zegt: -
hahahaha... als het om de zuurgraad gaat... dan kun je ook naar de intratuin om testen te halen... (aquaria wordt ook de ph gemeten..)... heb trouwens die testen gebruikt om te kijken of ik op het einde urine, afscheiding of vruchtwater verloor...... lust niet eens rode kool.... hahaha en denk idd dat de uitslagen zo'n beetje 50% klopt...... net als alle testen...