Zwanger en flink de griep..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovelyroses, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelyroses

22 mei 2011
    63
    0
    0
    Geen werk..
    Limburg
    Hallo iedereen,

Sinds een week heb ik echt flink de griep te pakken, ik verslijt wc rollen als water om mijn neus te snuiten, ik heb een erg scherpe hoes, keel pijn, koorts, armen en benen doen pijn.. Maar op alle hoesdranken en tabletten staat; afgeraden voor zwangere vrouwen.. Ik eet daarbij echt onwijs slecht ( ben altyd een slechte eter geweest als ik ziek ben ) ik eet maar 1 sneetje brood per dag en ben dus bang dat ik mijn kindje iets aandoe.. Heeft er iemand misschien tips voor mij wat ik eventueel zou kunnen doen.

xx

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb ook de griep gehad en de vk vertelde dat je kindje net een parasiet is en zorgt genoeg binnen te krijgen via jou.. Het moet geen weken duren natuurlijk! Beterschap!

3. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Bij de apotheek kun je wel informeren naar hoestdrank/neusspray dat geschikt is voor zwangeren, van VSM mag je ook producten gebruiken, weet niet de precieze benamingen meer, iets van Tussisten en Nysileen.

Houd het goed in de gaten en als het te lang duurt, de dokter bellen. Ik heb in februari ook goed de griep gehad, te lang mee doorgelopen dat uitmondde in een lichte longonsteking en heb een AB kuur gehad. Ik ben niet het type dat met elk kwaaltje naar de dokter gaat, maar ik wilde met de baby geen risico lopen.
    Beterschap!!!

Deel Deze Pagina