Vanaf welke leeftijd of maat gaan kids normaal gesproken naar ondergoed ipv naar rompers? Onze kleine man heeft nu ong. 86, maar merk dat er steeds minder rompers beschikbaar zijn in de grotere maten.
Als ze zindelijk worden is het makkelijk en handig. Er is toch nog wel keuze in rompers? Ik vind het juist moeilijk om mt 92/98 te vinden.
Ik ben met Isabella nu overgestapt. Ze heeft maat 92/98 nu. Bij 86 kan het ook. In de winter is het toch fijner met romper als ze klein zijn.
Toevallig ben ik nu met Keano naar de hemdjes en bozers overgestapt. Hij heeft nu maat 86 maar de boxers en hemdjes in mt 92 vallen best klein en de boxer zakt niet af door de pamper. Vind het trouwens echt stoer staan!
ik ga ook over op ondergoed als onze uk maat 98 heeft. hij zit nu in 86-92 en idd wordt het steeds moeilijker om rompers te vinden.
met maat 92is me dochter overgestapt onder onderbroek hempjes. daarvoor al heel soms maar nu zijn rompers gewoon moeilijk te krijgen en ook is het wel makkelijker vind ik. als het echt koud is dan wel een romper zodat de rug niet bloot is
ik heb nu al kleine onderbroekjes voor Vera. Maar dan voor komende zomer als het heel erg warm is. Dan krijgt ze een onderbroekje aan met een shirt en rokje of een jurkje.
Ik heb nog lekker rompertjes voor ons mannetje, vind ik veel fijner, ook geen blote rug enz. Ik koop ze gewoon bij de hema, hij heeft maatje 92-98, maar koop de rompers van de hema een maatje groter.
Mijn zoontje zit nu (bijna) in maat 92. En het eerste setje ligt al klaar. Maar ik denk dat we nog heel even wachten. Want zijn shirts trekken vaak omhoog, en ben bang dat hij dan een koud buikje krijgt (als het hemd ook meegaat). Maar waarschijnlijk over een maand of 2, dan zullen de 86/92 rompers wel te klein worden, en gaan we wel over.
Ik heb gisteren toevallig een paar setjes bij de Prenatal gekocht voor Louise, hempjes met broekjes in maat 86/92. Rompers in grotere maten hebben ze bij Hans Textiel genoeg en daar koop ik meestal het ondergoed. Ik vind het wel makkelijker met een broekje omdat we nu langzaamaan zijn begonnen met zindelijk worden.
Esmee was 11 maanden dat ze over ging op gewoon ondergoed (maatje 86 passen luiers er ook goed in) vond het veel makkelijker dan die rompertjes ivm op de pot gaan
Ik kreeg mijn mannetje van de oppas terug in ondergoed en hemd en hij heeft maat 68 haha ik vond het al schattig staan. ik dacht hey ik zie een blote buik
ik zit er ook over na te denken om voor alyssa onderbroekjes en hemdjes te gaan kopen. het dilemma is een beetje dat een hemd misschien teveel omhoog kruipt en dan dr rug bloot wordt. aan de andere kant is het wel weer makkelijk als ik alyssa een truitje met een shirtje erover wil aandoen, met een romper eronder is het al snel te warm. ik ga eerst eens even rondkijken waar ik leuk ondergoed voor een leuke prijs kan vinden. liefs doris