Rode kringen onder ogen!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jatobe, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Mijn zoontje is vorige week flink verkouden geweest. Hij moest continu niezen, het water kwam hem dan uit ogen en neus tegelijk ongeveer. Gelukkig gaat het nu een stuk beter, het is nog niet helemaal over, met name de loopneus. Maar nu is hij 's ochtends echt vanuit het niets, vanaf aankleedtijd ongeveer, wel drie, vier keer aan het huilen, wat hij eigenlijk niet snel doet. Gewoon om niets, zo lijkt het. Heeft geen pijn zegt hij. De enige woorden die hij hiermee verbindt, zijn verdrietig en geschrokken, dus ja dat horen we. Maar verder? Ik krijg er geen reden uit. Weet eigenlijk ook niet of die er is.

Maar hij ziet dus ook zo wit en rood onder de ogen, net bijna of iemand hem een blauwe plek geslagen heeft. Het is een lijn vanuit de binnenooghoek zeg maar. Echt paars-rood. Niemand heeft hem geslagen trouwens hoor.:);)

Herkent iemand deze rode kringen en wat betekent dit? Echt vermoeidheid nog van het verkouden zijn of kan het iets anders zijn?

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Niemand die dit herkent? Ook niet evt. na het ziek zijn?:(

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier heeft mijn dochter dat ook vaker maar zij heeft last van eczeem.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik herken het wel. Mijn beide zoontjes zijn vaak ziek. Na zo'n behoorlijke griep/(dubbele)ooronsteking etc zijn ze vaak nog erg moe.
    Ze zien wit en hebben enorme rode/blauwachtige randen om hun ogen.
    Ze willen ook nog veel slapen, dit duurt ongeveer 1 tot 2 weken hier en dan word het minder.

Ik geef ze multi vitamine om weer een beetje op krachten te komen. Verder lekker veel slapen.

5. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    dank voor je reactie. Fijn dat je het herkent (niet voor je zoontjes natuurlijk!). Vanmiddag hopelijk een lekker lang slaapje voor mijn zoon.:)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn dat mijn reactie schijnbaar voor niks was :D

Deel Deze Pagina