Rode kringen rond de ogen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Minny, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Mijn zoontje van 2 heeft een hele gevoelige huid, ook last van eczeem. Nu is hij sinds donderdag niet helemaal fit, hele lichte verhoging en af en toe overgeven en verder verkouden.
    Het valt me op dat hij ook sinds een paar dagen een rode rand om zijn beide ogen heeft, waardoor hij er heel ziek uitziek.

Is dit iets raars of kan het door zijn gevoelige huid komen? Heb al gezocht op kinderziektes, maar niks komt overeen met wat hij heeft.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Beterschap met de kleine .
    Mis kun je hier iets mee:Symptoom: Uitslag | Kinderen.nl

Als ik jouw was zou ik wel even de huisarts raadplegen omdat je het over koorts hebt.
    Bij kleine kids vind ik dat best wel eng.

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Kan goed door de gevoelige huid komen. Mijn zoontje heeft het vaker. Zelfs al na een nacht slecht slapen. Bij ziek zijn. Is ook een kindje met eczeem.

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    @Marnat, hoezo is koorts eng?

@Minny, is het echt uitslag of gewoon van vermoeidheid misschien?
    Ik heb ook wel een gehoord dat iemand helemaal rood rond de ogen was van heel heftig/krachtig overgeven..

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hij heeft geen koorts en vandaag nog niet overgegeven. Maar hij is duidelijk niet fit en heeft wel last van zijn eczeem. Verder wilde hij weinig drinken en had 2 keer een dunne luier. Is verder wel goed te pas.

Deel Deze Pagina