Inspiratie jongenskamer ...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door monkeylove, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

1 juli wordt mijn lieve schattige zoon alweer 4 :)
    Nou wil ik zijn hele kamer veranderen. Bed heeft hij al (blauw peuterbed) die kan nog wel even. Maar ik wil een nieuw behangetje doen, leuke gordijnen, kast eventueel met bureau.
    Ik ben op zoek naar leuke ideetjes. Heb ook al wel het een en ander gezien, maar ben wel benieuwd naar de kamers van jullie zoon(s).
    En waar je leuk behang enzo kan kopen (mag online).

Dank jullie!!!!!!

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Mijn vriendin is toevallig aa het verhuizen en we zijn nu bezig met zoon zijn kamer. Daar zit blauw/wit geblokt behang op 1 muur. We hebben bij de maxx denim rolgordijnen gevonden voor maar 6 euro (moest ze welopmaat snijden voor haar) en ik ga nog auto's uit raamfolie snijden.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wij hebben cars kamer, alles moet cars hier. Hij heeft een middenslaper, wit, met cars dekbed. 2 wit gestucte muren en 2 grijsblauwe muren(niet echt dat knalblauw) met een rode cars behangrand en een grote ingelijste Cars poster, een cars hanglamp, een cars tafetje en 2 krukjes en 2 grote blauwe cars gordijnen naast het raam hangen.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zag bij de karwei heel gaaf behang, volgens mij van pip, of van LIef (stoer), beetje strandthema, met touw, ankers, schepen e.d. was erg gaaf!

5. Tennes

Tennes Niet meer actief

Wij hebben voor de oudste een boerderijenthema. Hij is dol op dieren.
    Dit behang:Boerderij kinderkamer behang: Boerderij slaapkamer behang | behang kinderkamer | foto behang kinderkamer | Walltastic behang - Geboorte-stickers.nl. De rest van de muren creme/wit.
    steigerhouten bed, hobbelschaap....

De jongste is gek van vliegtuigen. Momenteel zijn we zijn kamertje aan het doen.
    Dit behang op een wand: Geen kinderachtig behang | Muren en wanden
    Lamp (kan nog niet kiezen): Hanglamp Helicopter Cools
    Hanglamp Vliegtuig Cools
    Gehaakte knuffel-vliegtuigen erbij...

Succes!

6. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Studio Ditte!

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ben nog bezig met de kamer van mijn zoontje.
    Het wordt een stoere kamer met de kleuren antraciet/zilver en verschillende kleuren blauw. Ook dat hele lichte, grijzige blauw gecombineer met petrol, is zo'n mooie combi:)
    Verder ga ik wat sterren verwerken in zijn kamer. En dan geen sterren zoals in de lucht maar meer het converse sterren idee.
    En dan heeft hij nog piepschuimleteers met zijn naam, geverfd met een metallic/grijze verf.
    Hij krijgt het witte peuterbedje van zijn zus, maar in de toekomst wil ik een steigerhouten bed voor hem. En eigenlijk ook een steigerhouten bord, waar de piepschuimletters op kunnen en dat ophangen. Verder nog een blauwe poef, tafeltje en stoeltjes en manden enzo. Beetje opleuken dus.
    Heb het precies in mijn hoofd, nu nog allemaal uitvoeren. Wordt hard aan gewerkt:D

Deel Deze Pagina