Hoi Hoi, Ik wilde zojuist de honden de tuin in laten toen ik ineens een jong vogeltje zag zitten. Tenminste, Ik denk dat het een jong vogeltje is maar kan op google niet echt vinden wat voor 1. Zelf dacht ik aan een huismus maar die zien er op google toch anders uit. Ik heb de dierenbescherming gebeld maar die denken dat hij vliegles heeft gehad en zijn ouders dus in de buurt zijn. Hij zit er wat versuft bij. Zouden jullie hem laten zitten of wat te doen?
Google eens op boompieper. Daar lijkt hij wel veel op. Ik denk dat je em idd het beste kan laten zitten...meestal lossen de ouders van het vogeltje het wel op..
Ik had ook al gekeken naar een zwaluwjong. Vind hem ook wel op een boompieper lijken inderdaad. De honden hou ik nu even binnen en ik hoop dat zijn ouders hem komen halen of hij zelf weg vliegt. Als hij er vanavond laat nog zit dan ook gewoon laten zitten? Vind het best een beetje zielig maar hij kijkt wel in het rond.
Dit is een boomkruiper Gewoon laten zitten en niet aanraken.. Z'n ouders zijn inderdaad vast dichtbij en die zullen hem wel voeren..
Even op google gekeken en dit moet hem zijn. Hij zit nu tussen de schutting dus in ieder geval is hij van de grond af!
Boomkruiper ja. Wat een dotje.. Lief van je! Idd niet te veel in de buurt komen en met rust laten.. Hopelijk lukt het hem zelf weer om weg te komen!
Heb zojuist maar het net weggehaald die ik had gespannen voor de kat. Hij zit nog steeds op een randje tussen de schutting. Moeder of Vader kan er in ieder geval goed bij nu en ook het vogeltje zelf kan nu fatsoenlijk weg komen. Had er nog nooit van gehoord , boomkruiper Weer wat geleerd haha!