Ik ga vanavond rode bietjes eten maar veel te veel voor mij alleen. Heb van die voorgekookte bietjes in een pakje gekocht. Zou ik de bietjes die ik vanavond niet gebruik zo in de vriezer kunnen bewaren? Of zal ik ze bereiden (als in klein maken) en dan in de vriezer doen?
Ik vroeg me oprecht af wat rode nietjes waren #veeltevroegwakker En ja bietjes kun je prima invriezen
Ik snapte ook níks van die topictitel. Ik zat al te denken: wil ze een document invriezen en is ze bang dat die roodkleurige nietjes het niet houden of zo? Maar waarom zou ze een document willen invriezen...? Anyway, bietjes kun je gewoon invriezen, ja.
Ik heb ok echt 3x gelezen en vroeg mij serieus af of er iets vreemds bestond waar ik het bestaan niet van wist haha
Rode nietjes kun je prima invriezen... al zou ik dat zonde vinden van de vriezerruimte en mijn nietjes gewoon bewaren in een kast, maar he als jij meer ruimt in je vriezer hebt, het kan prima.. ik vraag me wel af of de aan elkaar geniette papieren zich dan ook extra cool voelen..
Ik dacht eerst serieus dat het om (bebloede) operatie-nietjes ging, van die nietjes die ze gebruiken om een wond mee te hechten i.p.v. hechtdraad haha! Maar zonder gekkigheid: hier ook iemand die weleens bietjes in de vriezer gooit, dus het is inderdaad mogelijk!
Hahahha nog een nieuwsgierig aagje en opende het topic. Ik dacht helemaal up to date te zijn als het ging over het invriezen van eitjes en cryo's. Dus ik dacht.....Wat zijn nietjes en is dat ook iets voor ons?