ik was in het begin van mijn zwangerschap extreem moe, zoals heel veel zwangere. Overdag een dutje en s avonds er op tijd in. Ik sleepte mezelf de dag door. Na 12 weken werd dit godzijdank veel minder en ik voel me sinds dien overdag ook energiek. Maar na het avondeten ben ik zo ontzettend moe! Ik ga om 20.30/ 21.00 naar bed, slaap wel wat lichter als normaal en ik moet er op tijd uit (6.15) Maar ik mis dus echt mijn ontspannen avondjes met een leuke film op en lekker ontspannen. Doordat we onze kinderen naar bed moeten brengen ploffen we pas tegen 20:00 op de bank, dus jullie kunnen we nagaan hoeveel tijd ik per dag voor mezelf heb☹️ Gaat die vermoeidheid nog weg? Ik vind het zo vervelend... moest het even kwijt
Heel herkenbaar!! Ik ben nu 30 weken zwanger en het is nu beter geworden.. Nog ff geduld hebben dus..
Misschien is je ijzergehalte aan de lage kant? Dan zou je dat dmv voeding of een supplement zoals Floradix wat op kunnen krikken. Misschien toch overdag nog een kort dutje doen ondanks dat je je overdag al energieker voelt? Maar een klein mensje laten groeien is sowieso hard werken