Moederfiets

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DragonBerry, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Binnenkort ben ik jarig en dan krijg ik van vriendlief een moederfiets, zodat ik van de zomer samen met de kleine kan gaan fietsen zodra het kan en mag.
    Maar wat is nu een fijne en goede moederfiets?
    Hij moet goed fietsen en ik moet er makkelijk tussen kunnen (ben vrij stevig) en ik moet er makkelijk op en afkunnen omdat ik altijd moet afstappen omdat ik niet met me voeten bij de grond kan.
    Zelfs vind ik een Gazelle Bloom en een BSP seine evo 3 leuk....

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ik denk dat ze allemaal wel prima zijn, maar zou gewoon even wat fietsen uitproberen! Het is zo persoonlijk.

Ik heb zelf een Cortina. Ben er heel tevreden over. Is ook niet zo duur als een Gazelle ;)

3. Nikky82

Nikky82 Actief lid

24 apr 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet er inderdaad op een aantal fietsen, dan weet je zelf wat het fijnste fietst.
    Ik heb ook de cortina. Kwalitatief gelijk aan de gazelle bloom, maar stukken goedkoper.

4. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Zoals de anderen al zeggen: je moet ze eerst even testen! Een tip van mij erbij is: maak een testrit met een fietsstoeltje erop. De eerst keer dat ik met stoeltje wilde gaan fietsen, wist ik niet hoe ik moest opstappen...

Zelf heb ik een gazelle Bloom. Ik vind het een erg fijne fiets. Hij fiets lekker licht. Ik heb wel moeten wennen aan het op- en afstappen!

Deel Deze Pagina