bijna kaal

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door ALeV84, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik weet dat er al heel veel topics over haaruitval zijn geplaatst,maar dit keer gaat het echt over kaalheid. Ik heb zoveel haaruitval gehad binnen 6 weken dat ik nu met een hoofddoekje of petje moet lopen. Mijn pony en haren bij mijn slapen zijn nu helemaal weg. Laatst bij de huisarts geweest en die vond het ook niet normaal maar zei dat het soms kan voorkomen. Hij kon er niets aan doen. Ik gebruik vitamine b en ijzertabletten maar niets helpt tot nu toe. Over twee weken afpsraak bij dermatoloog.Ik hoop dat hij me kan helpen.

Ik wil eigenlijk van jullie horen dat jullie dit ook hebben gehad en dat het met de tijd goed is gekomen. Please stel me gerust, want ik durf niet meer in de spiegel te kijken :(

2. Kvido

Kvido Lid

24 sep 2007
    47
    0
    6
    Kaal ben ik niet helemaal geworden maar hele plukken vielen er uit. Vreselijk. Na elke keer wassen en drogen een berg haren uit het putje halen..
    Met name rond mijn slapen en boven voorhoofd. Nu, bijna half jaar na de bevalling, begint het weer langzaam aan te groeien, het zijn allemaal hele korte haartjes en het ziet er niet uit. Maar mijn haar is veel dikker geworden!

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb het ook gehad, het haar bij mijn slapen was helemaal weg, voelde allemaal stoppels. En ineens was het over.
    Gelukkig had ik van mezelf al een hele bos, dus viel het niet op alleen als ik mn haar in een staart had.

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    pfff, ik zit ook momenteel vreselijk in de rui... Hele bossen vallen uit. Heb nog een zielig staartje over. Merk ook dat het haar bij mijn slapen dunner is geworden. Baal hier erg van. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Probeer er nuchter onder te blijven, maar dat valt niet mee. Ik ben al zover dat ik buiten mijn haar borstel, omdat het anders binnen echt overal ligt... En ik zit er maar zo weinig mogelijk aan. Hoewel dat volgens mij ook niet veel uitmaakt, want de haren die los zitten, vallen toch wel uit...Brrr, ik ben echt heel blij als dit achter de rug is.

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik heb het ook nog steeds en mijn dochter is 2 1/2. Bij mij wordt mijn scheiding nu duidelijk zichtbaar en het haar is erg dun aan het worden bovenop. Heb van mezelf al niet veel...mij dermatoloog zegt dat 1 op 3 vrouwen al vroeg met ernstige haaruitval kampen. Door hormoonveranderingen, stress etc. Het is heel vervelend maar ik heb me er nu bij neergelegd. Ik zie ook wel nieuw haar bij mezelf groeien maar het weegt niet op tegen wat er uitvalt dus helaas. In de zomer lijkt het altijd wel beter te gaan.

Sterkte er mee, Charlie

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Charlie wat vervelend dat het nog niet over is en misschien wel nooit overgaat. Maar heb laatst op tv gezien dat haarimplantatie een uitstekende oplossing voor dit probleem kan zijn. Het zag er heel natuurlijk uit.

Deel Deze Pagina