wanneer weer vrijen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door happymama, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo iedereen

ik heb een vraagje
    ik vroeg me af wanneer je weer kunt vrijen na een bevalling?
    mijn dochtertje is nu 4 en een halve week oud .
    ik vloei nog wel een beetje dus gaat ik t zoiezo nog niet doen ,maar kan t gewoon als t vloeien helemaal weg is of zit er een bepaald termijn aan ??

2. happymama

is er niemand die dit weet???
    of vinden jullie dit een hele stome vraag ?

3. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Als je niet meer vloeit kan het zodra je er zelf voelt dat je weer aan toe bent. Voor de een is dat meteen voor de ander misschien pas na een paar maanden.

Hou er rekening mee dat het de eerste keren nog wel strak en gevoelig/pijnlijk kan zijn, dus gewoon rustig aan proberen wat prettig voelt.

Ikzelf zat met smart te wachten tot het vloeien over was en vooral de hechtingen weg, dat duurde een week of 4.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij waren er na 6 weken weer aan toe. En het voelde meteen weer als vanouds...

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

zodra het vloeien is gestopt mag het. hier was het na 3 weken weer en het voelde gewoon normaal.

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb 6 weken gevloeid (ondanks bv) en met 7 weken voorzichtig weer geprobeerd... t was niet helemaal pijnloss maar was te doen een week later ging t weer super.
    Maar je kan t natuurlijk altijd proberen en gewoon stoppen als t niet helemaal goed voelt en t een weekje later weer proberen.
    geef je lichaam wel de tijd om te herstellen

7. wilmatjuh

wilmatjuh Actief lid

18 nov 2007
    188
    0
    0
    assen
    hallo,

wij hebben het weer na 3 weken gedaan, ik vloeide niet meer en het voelde ook weer gelijk goed, deed geen pijn. maar ik was ook niet ingeknipt of zo

8. happymama

bedank voor de reackties

kan niet wachten tot t zover is hahahaha
    voei geen echt bloed meer maar er komt nog steeds wat slijm en wat bruin mee .
    sorry voor t onsmakelijk bericht !!!
    ik wacht toch wel even voor dat over is

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb nog geen dag niet gevloeid en nu ben ik ongesteld :(

hihi maar wij gaan het na mn ongesteldheid weer proberen :D

Ik moet wel zeggen dat ik het best spannend vind hoor...........ik heb een vacuum bevalling gehad en ik ben 2keer ingeknipt en ingescheurd.
    Tegen mij is gezegd dat voor de scheur 4wkn staat en de knip 6wkn.........maar dit zijn richtlijnen het kan zo dat je eerder al geen last meer hebt en dan kan je gewoon gaan proberen :D

10. happymama

hey
    ik had ook een vacuum en 2 knippen
    ik heb deze topic geplaatst
    ik vloei nu niet meer en heb t meteen uitgeprobeerd hihi
    voelde allemaal goed hoor geen pijn of niks

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nou ik kan niet wachten tot mn ongesteldheid over is hoor dan ga ik het ook weer proberen.

Dat 2keer inknippen doen ze dus vaker.....ik blijf het een beetje barbaars vinden hoor ;)

12. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Wij hebben 2 weken na de bevalling al weer seks gehad... Ik moet wel zeggen dat ik niet gescheurd of geknipt ben en ik vloei al niet meer.

Deel Deze Pagina