Ik wil graag een website maken. Een betaalde website met een .nl of .com adres. Ik durf alleen niet zo goed voor een host te kiezen. Ik ben bang voor de adders onder het gras. Heeft iemand ervaring? En kan iemand mij een aanbevelen?
wij zitten bij hosting2go.nl en dat bevalt al een paar jaar heel goed. ze zijn goedkoop, het enige nadeel zou kunnen zijn, als je er echt heel weinig verstand van hebt, ze hebben een minder uitgebreide ondersteuning, maar daarom zijn ze dan ook goedkoop. ik heb hun site al een poosje niet meer bekeken, misschien hebben ze inmiddels wel een pakket met meer service hoor, dat weet ik niet. iig: hosting2go bevalt ons heel goed, ook een goed bereikbaar. ik kan je hun spamfilter (kost geloof ik 1 euro per maand) ook erg aanbevelen, hij werkt bij ons echt súper, veel beter dan spamfilters die we zelf geinstalleerd hadden. het bespaart ons echt enórm veel spam
mijn man host websites, je kan me pb-en als je de website nog een keer wil hebben, ik had hem hier per ongeluk ingetikt en dat mag niet begrijp ik net
je kunt ze ook eerst een mail sturen via de website en al je vragen erin zetten, geen probleem hoor, succes
Mijn man host/maakt ook websites maar zet hier niet zomaar zijn bedrijfsnaam neer, volgens mij mag dit niet.? Als je interesse hebt, pb maar even.
Nee het wordt geen winkel. Alleen kennisoverdracht. Misschien met een klein forum ( gastenboek). Maar dat forum is dan ook gekoppeld aan het bedrijf. Voor intern heb ik al een intranet. Maar dat is alleen voor personeel, ZZP'ers of vaste klanten. :mymiracle, ik had de site al opgeslagen.
Ik heb ook een eigen website en ik zit bij Vevida. Nooit klachten en mocht je problemen hebben dan hebben ze ook een goede service.
Wij zitten bij yourname webhosting. Niet de allergoedkoopste, maar wij hebben nooit problemen en ze bieden een goede service (volgens mijn man, ik heb er weinig kaas van gegeten hoor)