Kluun help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt Hij vond het zo'n geweldig boek dat ik me bont en blauw ergerde aan zijn gelach toen hij het in twee avonden uitlas in bed...
mijn vriend is ook geen lezer, echter het boek 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van kluun heeft hij lachend in een adem uitgelezen. heb het boekje zelf ook gelezen, heel leuk .
Ik had het boek van Bastiaan Ragas gekocht voor mijn vriend, (maar je krijgt er heel veel voor terug).....vreselijk boek....die absoluut niet kopen.
Mijn man is ook geen lezer maar "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" was een groot succes hier! Elke keer was het: schat moet je horen wat hier staat en ging hij weer een stukje voorlezen Echt een aanrader!
ik vond hem ook erg tegenvallen Als het luchtig moet zijn en hij geen lezer is? het 1000 lego ideeenboek? LOL Kan hij alvast oefenen vor over een jaar of 3/4
Kluun vond mijn man ook echt hilarisch.... Hij heeft dat boek de gehele zwangerschap lopen quoten Een luchtiger boek over zwangerschappen ga je echt niet vinden.
Naar aanleiding van jullie reacties heb ik hem ook maar besteld voor m'n man. Wilde hem zo graag een leuk vaderboek doen. Ben heel benieuwd!
Wij vonden Kluun echt om te kotsen, maar goed, als een boek begint met 'je mannelijkheid bewezen hebben' omdat je fantastische zaad een geweldige prestatie geleverd heeft (okay okay, met daarna een slap stukje over eventuele vruchtbaarheidsbehandelingen erachteraan), doet hij het hier niet zo goed Baby Management voor Mannen is wel echt leuk!