Ik heb gisteren dan toch maar eens deel 1 van de 7 zussen geleend van mijn moeder. En tegen mijn verwachting in ben ik verkocht. Alleen fysiek zijn echte boeken geen optie dat merk ik nu weer. Bij Kobo plus kan je ze nog niet gratis lezen en ze allemaal even kopen vind ik ook zo wat als ik de fysieke boeken zo kan lenen. Heeft iemand voor mij misschien de ebooks te leen?
Volgens mij kan je ze 14 dgn gratis luisteren op storytel. Ik vond dat fantastisch! Kun je ondertussen andere dingen doen en luisteren. Ik was tegen alle verwachtingen in ook verkocht! Er zit niet heel veel verhaal in, maar de omschrijvingen van alle landen zijn prachtig!
Op storytell staan ze allemaal, fantastische serie ik wacht met smart op het laatste deel. Die verschijnt na de zomer op storytell. Ideaal oortjes in, en lekker strijken stofzuigen ramen lappen of whatever.
Toevallig! Ben vandaag ook net begonnen in de eerste! Leest lekker weg, ben nu net aanbeland bij de stap terug in de tijd, dat vind ik dan weer wat minder nou ja, ik zie wel! Bij de bibliotheek ook maar deel 2 gereserveerd, dat duurt nog wel even, meer dan 30 wachtenden voor me
hihi - ik dacht ook ; pff iedereen leest ze al... dan begin ik er niet aan.. maar ook ik was zo om. Ook al is het soms wat voorspelbaar. Het verloop. De landen en de verhalen vind ik uiteindelijk wel mooi. Dus ik zit nu te wachten op het laatste boek, boek 8.
Storytel heeft ook van bijna alle boeken de e-bookversie trouwens, dus echt de moeite zo’n abonnement
Nou, deel 1 uitgelezen vandaag! Zitten in al die boeken van die vreselijk lange terugblikken naar het verleden?
Ja....in het begin had ik daarvoor de balen van. Inmiddels heb ik zwaar de balen van terug gaan naar het heden Vreselijk mooi en erg accuraat die geschiedenis.
Ja, en dat is steeds even wennen, maar maakt het ook weer heel interessant. Ik heb serieus mijn geschiedenis weer opgehaald! Ik ben jaloers op degene die nu zijn begonnen, ik wacht op deel 8!
Vind de switch van het ene tijdvak naar het andere tijdvak vooral lastig omdat de stap terug in de tijd zo lang duurt. Een flashback van een paar pagina's, oke ... De beschrijvingen zijn inderdaad behoorlijk uitgebreid, maar het einde daarentegen vind ik er even wat te vlot weggeschreven Maar goed, ik ga de rest wel lezen natuurlijk, want ben uitermate benieuwd hoe het de rest van de zussen vergaat en wat er dan nog in deel 7 en 8 te vertellen is
Ohh ik heb hem meteen opgeslagen op Storytel! Voor na Game of Thrones (bijna af). Ik hou van geschiedenis, ben normaal niet zo van de Romans maar de historie en uitgebreide omschrijvingen trekken mij dan juist weer wel! Ben benieuwd. Vind dus boeken luisteren echt ideaal! In de auto, in bad, tijdens de hond uitlaten, er zijn zoveel momentem dat he normaal niet zou kunnen lezen waarbij luisteren dus wel kan, heerlijk!
Deel 7 ligt hier klaar om gelezen te worden. Die flashbacks is echt haar schrijfstijl. Dat is in Al haar boeken. En vaak vind ik het verleden leuker dan het heden haha
haha ik lees juist altijd een boek in bad. Dat vind ik juist een perfecte plek om te lezen. Luisteren vaak in auto of wandelen. Maar ja, ik heb net deel 7 uitgelezen en heb nu alle boeken van Lucinda gelezen. Ik vind de combi juist erg mooi, al zijn er wel boeken die me meer of minder aanspreken!
haha ook hier een badlezer en ik heb al haar boeken ook gelezen (naast de 7 zussen). Prachtige verhalen!
Owh echt dat wist ik niet? Ik heb nu een Kobo abonnement voor mij en de oudste 3 kids. Wordt idd zeer goed gebruik van gemaakt