Hoi allemaal. Ik loop al een langere tijd rond met vage klachten. Nu ben ik net bevallen mijn dochter en het lijkt alsof de klachten weer erger terug komen. Ik ben ongeveer de hele dag erg duizelig, ook als ik gewoon rustig op de bank zit. Dan is alles even heel vaag en trekt daarna weer weg. Gevoel is moeilijk te omschrijven. Dit heb ik ook vaak tijdens het lopen. Ook heb ik erg veel hoofdpijn en ben erg moe. Nu heb ik de laatste dagen ook veel last van nekpijn en schouderpijn en achter op mijn hoofd. Vooral die duizeligheid vind ik erg vervelend en eng want het komt de hele dag opzetten en belemmerd me echt in het dagelijks leven. Mijn bloedwaardes waren een tijdje terug bij de verloskundige gewoon goed. Heeft iemand een idee wat het kan zijn of is er ook mee bekend?? Of tips wat ik er aan kan doen
Ik zou toch via de huisarts nog eens je bloed laten checken, en dan misschien wat uitgebreider dan bij de vk. Wie weet toch een ijzertekort bv.
Misschien een rare vraag, maar is je bloedverlies al gestopt? Ik noem dit, omdat bij mij dachten ze dat de placenta compleet was, maar omdat het bloedverlies na 6 weken nog niet helemaal gestopt was kreeg ik een echo en toen zat er dus nog wat. Dit zorgde bij mij voor allerlei klachten die ik ook niet kon duiden. Dit komt gelukkig niet zo vaak voor en ik wil je ook niet bang maken hoor. Maar wellicht iets om in de gaten houden mocht je nog bloedverlies hebben.
Gelukkig geen bloedverlies meer. En voor de zwangerschap had ik deze klachten ook al maar heb het idee dat het erger is geworden de afgelopen 2 weken
Ah gelukkig, dat scheelt! Maar wel vervelend dat je ze voor de bevalling ook al had en dat de klachten erger zijn geworden. Toch maar even de huisarts raadplegen?
Zou het ook eerst medisch uitzoeken. Als dit uitgesloten is, kan het spanning zijn? Net een kleine dus mogelijk minder slaap kunnen spanningsklachten vergroten
Ja misschien is dat wel voort nodig dan. Dacht het gaat vanzelf wel weer over maar het duurt wel erg lang zo helaas
Bloed prikken bedoel je dan? Heb toevallig net ook een afspraak bij de fysio kunnen maken voor morgen, misschien dat alle spieren vast zitten dat dit de klachten kunnen veroorzaken?
En je spieren naar je nek en hoofd zijn die flink gespannen? Kunt daar vandaan ook klachten ondervinden als hoofdpijn en duizeligheid.
Ik had soortgelijke klachten en dit bleek na heel veel onderzoek (bij huisarts, neuroloog, hoofdpijnpoli) en medicatie voor oa hoofdpijn en migraine te komen vanuit mn nek die compleet vast zat. Na aantal bezoekjes Chiropracter en 3 wekelijks onderhoudsbehanfeling bij fysio is dit volledig onder controle. De oplossing bleek dus makkelijker dan ik dacht….
Ben je weer aan de pil gegaan toevallig? Dat was bij mij de boosdoener, stond te tollen op mn benen uit t niets. Niet prettig naast de commode. Pil weg, probleem opgelost. Had maar microgynon ofzo terwijl ik 11 jaar Diana had gehad.
Ja dat denk ik wel. Mijn bekken fysiotherapeut zei 2 maanden geleden al dat ik hoog nodig naar haar collega moest gaan omdat zei al voelde dat het zo vast zit
Oke goed om te horen dat je geen klachten meer hebt! Ik heb morgen een afspraak bij de fysio dus dat is dan wel een slim plan als ik het zo lees?