Help! Zoontje gevallen van commode!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Khlo, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mamas,

Mijn zoontje is net gevallen van commode. Hij is 14 maanden. Hij wilde van commode afklimmen toen ik mij 0,5 sec omdraaide naar de luieremmer. Domdomdom ik weet dat. Maar hij is dus gevallen. Hij huilde meteen, heb hem rechtgezet en hij begon meteen weer te lopen. Zie nergens een rode plek. Het ging zo snel en ik weet nu niet meer hoe ik hem als eerste zag. Volgens mij is hij op zijn billen gevallen maar dat kan ik me door de adrenaline niet herinneren.

Moet ik nog iets doen? Hij zit nu lekker te knuffelen op schoot ik merk niks aan hem nu. Moet ik hem straks tijdens slaapje wakker maken? Of juist in een warm bad?

Iemand misschien tips?

2. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte meid wat moet jij zijn geschrokken!
    Ik heb hetzelfde gehad maar dan uit het bedje.
    Alles wat je zgt over huilen en alert zijn klinkt positief.
    ik geloofde dat alleen zelf destijds niet

ik zou als ik jou was even de huisartsenpost bellen voor tips.
    al is het maar voor je eigen gemoedstoestand en de tips krijgen van een professional.

nogmaals ik denk dat het meevalt...
    sterkte

3. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Even de ha post bellen.

4. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Ik heb toevallig net een cursus eerste hulp bij kinderongevallen afgerond en daarbij werd verteld dat als je kindje ergens vanaf valt, je hem altijd moet laten checken. Waarschijnlijk is er niet zoveel aan de hand omdat hij zelf weer verder ging lopen, maar ik zou zeker even de huisartsenpost bellen om te laten checken!

5. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben me idd rotgeschrokken. Die halve seconde ohohoh wat voel ik me slechte moeder nu. Ik had hap gebeld die zeiden dat als ik niks aan hem merkte het goed is. Dus hoefde niet langs te komen? Miss omdat feestdag is vandaag? Zal dinsdag nog even mijn eigen huisarts bellen eninformeren??

6. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Snap dat je je rot geschrokken bent! :$ neem het jezelf niet al te kwalijk, het kan iedereen gebeuren... ik ben met mijn zoontje van de trap gevallen toen hij 12 weken was, voelde me toen ook zooo slecht...
    Nou, als zij zeggen dat het niet hoeft dan zal het wel loslopen denk ik. Zou gewoon goed in de gaten houden of hij nog goed alert blijft en goed eet en drinkt etc en of hij ergens pijn lijkt te hebben. Je kan natuurlijk altijd dinsdag je eigen ha bellen om het voor te leggen, dat kan nooit kwaad! Sterkte :)

7. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Even bellen om te overleggen met de hap.

Hier ook bij ml gebeurd toen de middelste 10mnd Was. Maar die spuugde daarna de hele boel meerdere malen onder dus dat werd een nachtje zkh. Gelukkig wad het alleen een hersenschudding.
    Sterkte ml heeft er best lang last van schuldgevoel gehad.

8. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Jeejtje dan schrik je wel even zeg!!
    Als ik het zo hoor hoef je je niet heel erg zorgen te maken denk ik.
    Mijn zoontje is een keer keihard op de punt van de kachel gevallen en die kreeg me toch een bult en blauwe plek op z'n hoofd.
    Ook ha gebeld maar die zeiden ook dat vaak wel goed teken is dat ze huilen, kijken of hij niet draait met ogen, overgeeft. Inderdaad even alles controleren. Wij hebben toen 's nachts gewoon een paar keer bij hem gekeken en dat was voldoende. Mochten hem wel wakker maken, maar omdat het al geenfantastiche slaper is raadde ze dit eigenlijk af omdat ie daar ook niet beter van zou worden.

Maar zoals ik je hoor hoef je je geen hele grote zorgen te maken!
    Verwen hem maar gewoon lekker met veel knuffels en kusjes 😉

9. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem veel geknuffeld hij ligt nu in bed voor slaapje.
    Ga om uur bij hem kijken of alles goed is. Hij heeft vanochtend nog paaseitjes en alles gezocht hihi. Dus dat gaat gelukkig allemaal goed. Denk dat hij echt op billen is gevallen, gelukkig!!!

Dank jullie wel allemaal xxxx

10. susy26

susy26 Niet meer actief

In de gaten houden idd. Anders terug gaan naar de hp. Dat is erg schrikken . Maar gelukkig gaat het nu goed zo te lezen.

Deel Deze Pagina