Hoi Ik heb een quinny freestyle en mijn kleintje van 5 maanden groeit als kool en bijna zijn bak uit. Maar hij slaapt er zo lekker in. Ik zet de kinderwagen vaak in de tuin en wandel er ook vaak mee. Dan is hij eerst wakker en valt vervolgens in slaap en slaapt nog een hele tijd als we thuis komen. Welke kinderwagen heeft de grootste bak en hoe groot is die.
de bugaboo heeft een grote bak. Volgens mij kunnen kindjes daar tot een maand of 9 in, maar de meeste kindjes willen dat volgens mij dan al lang niet meer. Quinn heeft tot ruim 6 maand ind e bak gelegen (urban jungle) en daarna heb ik hem in de wandelwageninzet gedaan. Slaapt hij ook prima in!
In het kinderwagenzitje vind ik ze altijd zo hangen. Misschien kunnen ze daar wel in slapen voor even, maar om hem daar nu in te slapen leggen lijkt me niet goed. Het is nogal een slaap baby.
ik heb toevallig gister mijn wagen omgebouwd. heb de wandelwagen inzet erin gedaan met de voetenzak om de wagen zo iets te verkleinen. ruben lag al met zijn hoofdje helemaal tegen de wagen aan. ga vandaag voor het eerst uitproberen of het iets is....
Hier gaat het ook niet lang meer duren! Ze is al 61 cm.... Dus dan moet het wandelwagenzitje maar plat
Heb ik ook gedaan met 5,5 maand. Tymen lag ook klem in de bak en wilde steeds over de rand kijken. Dan pakte hij de rand vast en trok zich op. Griezelig! Ik heb de mutsaerts transaction combi, en de wandelwageninzet is vertstevigd, dwz de rugleuning. En hij kan bijna helemaal plat. Tymen kan er prima in slapen, als ik hem plat leg.
Wij hebben een bugaboo kinderwagen maar Jasmijn is er ook al bijna uitgegroeid! Vraag me af of ik de 6 maanden haal. Vind het wel belangrijk om haar zo lang mogelijk plat te laten liggen maar ze moet natuurlijk niet klem liggen!
Mijn dochter kan nog steeds in de bak en ze is al 69 cm (7,5 mnd). Ze ligt er niet meer in omdat ze alles wil zien als we gaan wandelen. Ik heb een Mutsy.
De bugeboo heeft idd een grote bak. Heb zelf de Mutsearts transformer 3 wieler, en Steven was er bij mij ook met 4 maand al wel uitgegroeid, maar ik klikte de maxi cosi erop, ik ging nooit uren achter elkaar wandelen, en zo kon hij ook beter alles zien.Maar vond het idd ook erg jammer, dat ze er zo uit zijn gegroeid. Ook ouderwetse kinderwagen bakken zijn groot, geloof z'n 90 cm lang.
Ik heb een bugaboo en Inge past er nog steeds in. Was pas bij vrienden en die hebben een andere wagen, maar daar had ze niet meer ingepast. Inge is zo rond de 65 cm schat ik en heeft in de lengte nog wel wat over (niet veel, maar genoeg). Wel heb ik het idee dat de bak wat smal is, als ze haar armpjes zo omhoog gebogen naast zich legt liggen ze tegen de rand aan. Aangezien ik haar ook zo lang mogelijk in de bak wil houden ligt ze er nog steeds in, maar ik merk wel dat ze het steeds minder leuk vindt en slapen doet ze er hoog uit 10 minuten in, zelfs als we 2 uur wandelen. En pas in de stad was ze het op een gegeven moment zo zat dat ze net zo lang bleef huilen tot ze op de arm genomen werd en alles kon zien (klein eigenwijsje). Maar op zich heb ik haar nog liever in de bak, dus pas als het echt niet meer gaat (niet meer past of echt grote drama`s gaat geven) dan gaat ze in de buggy inzet. Voorlopig gaat het nog redelijk met haar nijntje speeltjes erbij. O ja en voor degene die ook een bugaboo heeft, ik dacht 2 maanden terug ook dat ze er niet zo lang meer in zou passen, maar het valt me mee. Ookal is ze wel goed gegroeid in de tussentijd, maar ze had toen nog ongeveer mijn handpalm over (zonder vingers) en nu gewoon minder (de helft?), maar ze ligt nog niet klem. Mij viel het mee en ze kan er toch nog langer in dan ik toen dacht. Nu ben ik benieuwd wat er eerder is dat ze niet meer past of dat ze goed zelfstandig kan zitten, haha. Maar als het echt niet meer past dan kan de buggy inzet best hoor, tenminste als die goed verstevigt is en helemaal plat kan, dan kan hij er volgens mij best in slapen. Al is de wagenbak wel beter voor de rug, maar het kan wel. En als het echt te klein wordt is dat natuurlijk ook zielig. En ik denk zelf niet dat ik er een nieuwe wagen voor zou kopen, want daar is hij ook zo uitgegroeid en grote kans dat hij het ook niet heel lang leuk vindt. En goedkoop zijn die dingen nou ook weer niet.
Ik heb een Quinny Freestyle 3XL en Kian is 66cm nu en past er nog steeds in! Hij heeft nog iets minder dan 10 cm over. Ik gebuik de bak zo lang mogenlijk.
Wij hebben ook een quiny en mijn kinderen hebben er zeker tot 7 maanden in gelegen en ze zijn alle 2 groter dan gemiddeld op de groeicurve. Ze droegen alle 2 zeker al maat 68 aan kleding voor ze eruit gegroeid waren en ik denk zelfs al maat 74.
vanochtend op het cb geweest, mijn kleintje is nu 70 cm. De quinny bak is op zijn breedst gemeten 75 cm. Met zijn groei snelheid zal het dus niet meer lang duren.
De bugaboo is ongeveer 74 cm (heb het matrasje gemeten) en iets meer dan 30 cm breed. Dus die is niet langer dan de quinny. Maar meestal gaan ze na 3 maanden iets minder hard groeien. Ach je merkt het vanzelf wel als het niet meer past en dan kan je altijd de buggy-inzet nog platleggen toch?
Het matrasje van de Jane is 76cm en de breedte is 31cm. Sam is gaat nu richtig 60cm dus die kan nog wel ff
Ik heb ook een mutsy, en dat is een van de weinige kinderwagens met een grote ligbak. Daarom hebben wij ook voor deze wagen gekozen, omdat hij zo groot is. Onze vriend is nu bijna 7 maanden en hij kan er zo nog wel een maandje in. Allen idd hij wil nu dingen zien, niet dat hij erom "miept' maar dat merk je aan hem. En ik vind hem zo groot vor een wagenbak. Het voegt niet zo. Dus we gebruiken de wagenbak nu alleen nog maar als hij met ons meegaat naar verjaardagen en zo. Anders zit hij in de wageninzet.