Ik wil voor de verjaardag van mij man een horloge kopen. Alleen nu zie ik op internet het merk police staan. Heeft iemand ervaring met dit merk?
Haha, horloges. Mijn man heeft een horloge tick en hij heeft er toch zeker wel een stuk of 8. Zijn duurste was wel 600 euro. Hij heeft horloges zat dus het zou niet in me opkomen om dat te kopen voor mijn man. Maar ik kan je niet helpen met de vraag, sorry! Is daar niet op internet/ google iets over te vinden?
Nou mijn man loopt al een tijdje rond met een kapotte horloge, en het komt er maar niet van om een nieuwe te kopen. Ik heb net een horloge besteld van esprit. Want het merk police is te weinig over bekend, en vindt ze best prijzig. Aangezien ik ook altijd esprit heb en nog nooit klachten heb gehad heb ik er maar een van esprit besteld. En die zijn wel betaalbaar. 600 euro geen denken aan dat mijn man dat krijgt.
600 euro vond ik ook te belachelijk voor woorden hoor. Maar die had hij gekocht nog voordat ik hem kende. Anders had ik hem dat verboden. Je kunt een heleboel leuke dingen doen met 600 euro. Nieuw interieur voor je huis kopen bijv. Maarja je hebt al een horloge gekocht lees ik. Esprit? Een mooie? Fijne verjaardag voor je man!