esmee doet al dagen dat ze haar vingertjes in haar oren steekt.. ga vandaag maar fff de huisarts bellen , je zou zeggen dat het oorontsteking zou kunnen zijn , maar echt pijn verneem ik niet bij haar.. hij moet er maar even naar kijken..
Mijn dochter zat met haar handen bij haar oortjes, niet met haar vingertjes erin. Ze had geen oorpijn. Maar ze had van binnen hele droge oortjes, je zag ook kleine schilfertjes, en die jeukten. Toen heb ik een paar dagen s'avonds gedruppeld met olie, en sindsdien heeft ze nergens last meer van.
Mijn dochtertje doet het ook al maanden. Ik heb het laatst aan het CB gevraagd en zij vertelden dat ze vaak ook last van hun horen hebben als er tanden of kiezen doorkomen, dan neemt de druk op de oren toe, dus misschien is dat het.
moet vanmiddag heen.. maar ja , dat kan natuurlijk ook , last hebben van haar tandjes ... weet wel dat haar hoektanden doorkomen... nou ja , afwachten van de huisarts zegt ... kan hij ff met zo'n lampje erin kijken of het ontstoken is..
Doet je dochtertje het alleen bij haar oren? Dan zou ik inderdaad er even naar laten kijken. Ik vraag het even omdat onze kinderen niet zo veel in leeftijd schelen. Hier gaan de twee wijsvingertjes de laatste twee weken in alle gaten die interessant zijn , zijn oren, zijn neus, het sleutelgat, de gaten in het boekje van rupsje nooit genoeg, etc, etc. Maar zijn oren zijn wel erg populair.
ja ze doet het echt alleen bij haar oren... zo af en toe wel es in haar neus ... maar over haar oren maak ik me wel zorgen over... het kan een oorontsteking zijn of echt last hebben van haar tandjes want ze kwijlt ook wel veel meer als anders , steeds de vingers in haar mond...!
geluukig het was geen oorontsteking !!! advies : een drupje slaolie , olie in haar oortjes doen .. ze heeft last van haar tandjes ,de hoektanden komen door ! denk dat het daar dan aan ligt..ga ik van uit..