Wie herkent dit? Mijn zoontje is verkouden en rondom zijn mondje en neus zitten allemaal kleine rode pukkeltjes. Onder en tussen zijn ogen zit het ook wat licht. Het schijnt te jeuken, omdat hij er vaak aanzit met zijn handje. Nu gebruikt hij zo'n babyhaler tegen ademhalingsproblemen (met zo'n kapje). Zou dit ermee te maken kunnen hebben? Zo ja, hij gebruikt die babyhalor al een half jaar en heeft dit nooit eerder gehad. M'n huisarts is er niet en ik wil het nog eventjes aankijken. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar wie dit eventueel herkent. (Zodra het erger wordt ga ik wel even bellen.)
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Lynn was laatst wel verkouden en had allerlei rode pukkeltjes op haar wangen. Ik dacht dat het door als dat snot kwam.
Inge heeft ook rode pukkeltjes om haar mond, maar dit heeft ze al heel lang. Maar volgens mij is het hier irritatie van het spugen en kwijlen, heeft ze er een hele droge huid. ze heeft ook droge wangen. Op het cb hebben ze er nog nooit wat van gezegd, dus neem aan dat het niet echt wat is. Maar ik weet natuurlijk niet of jouw ventje dezelfde pukkeltjes heeft. Als je het niet vertrouwd zou ik er even naar laten kijken.
toen dhani verkouden was had hij dat ook..ik smeerde het toen in met babycreme van zwitsal..leek toen wel te helpen..maar de roodheid en pukkeltjes gingen pas weg toen verkoudheid ook over was.. beterschap voor je mannetje..hopelijk is hij snel van zn verkoudheid af
Ah, bedankt voor jullie antwoorden. Ik kijk het inderdaad even aan en als het erger wordt ga ik even naar de huisarts. Blij om te weten dat het i.i.g. ook bij de verkoudheid vandaan kan komen.