ik weet nog maar net dat ik zwanger ben maar het viel me laatste tijd al op dat er in mijn gezicht en hals rode pukkeltjes kwamen...lijken wel weer de jeugdpuistjes van toen ik 15 jaar was...iemand ervaring mee....
ja dat heb ik ook! Vooral op mijn voorhoofd! Altijd al veel last van gehad maar dit zijn geen echte puistjes.. (denk ik) Ze voelen in ieder geval niet zo aan! Liefs Geraldine
Hmmm, ik weet nog niet of ik zwanger ben en ik moet ook nog een weekje wachten voor een test, maar ik kon op geen enkele site hier iets over vinden, terwijl mijn gezicht sinds een paar dagen vol zit. Nooit tijdens puberteit gehad. Ik blijf realistisch, maar toch fijn om te zien dat het iets zou kunnen betekenen. Succes dames en geniet er nog van.
ik heb er ook last van sinds anderhalve week. terwijl ik normaal puistjes krijg als ik ongi ben geworden. liefs san.
Heb er ook wel wat last van en toen heeft de gyn me Normaderm van Vichy aangeraden, dacht eerst dat het niet zou helpen maar ben nu toch wel heel blij dat ik het aangekocht heb. Het is al stukken beter en het kan geen kwaad voor je ukje! Liefs Kirby