Ochtendhumeur!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door eefje85, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Goedemorgen dames,

Mijn zoontje is altijd al een vroege vogel geweest. Vaak wordt hij al voor 6 uur wakker. Vind ik geen probleem, want zelf ben ik ook een ochtendmens.

Alleen: hij is werkelijk niet te genieten! Wanneer ik ' s ochtends hoor dat hij wakker is, laat ik hem even liggen zodat hij rustig kan ontwaken. Vervolgens krijgt hij bij ons in bed een flesje en hoewel hij aangeeft moe te zijn, wil hij niet meer slapen. Zodra hij zijn bedje alleen al ziet begint hij te huilen. Bij ons in bed nog even slapen wil hij (meestal) ook niet meer.
    Wanneer we naar beneden gaan om een boterham te eten, is hij echt chagrijnig en huilerig en heeft hij zeker een uur nodig om het vrolijke en gezellige jongetje te worden dat hij verder altijd is.
    Rond een uur of 9 geeft hij wederom aan moe te zijn en gaat dan wel lekker slapen.

Ik vrees dat ik het zal moeten accepteren, maar hebben jullie wellicht tips? Of herkennen jullie het?
    (Hem direct bij het wakker worden in zijn eigen bedje een flesje geven heb ik al een aantal maal geprobeerd, ook dan gaat hij niet meer slapen).

Bedankt voor het meedenken :)

Deel Deze Pagina