Rinkel rinkel rinkel, ze doen het weer hoor .. de eierstokken! Onze dochter is doormiddel van een ks te wereld gekomen omdat mijn inleiding niet goed verliep en op 4 cm ontsluiting bleef hangen. Vrienden van ons hebben gisteren laten weten dat ze gestopt is met de pil en het gaan proberen. Voor vele waarschijnlijk herkenbaar maar oh oh oh ik wil ook weer! Echt een verschrikkelijk gevoel eigenlijk omdat er het advies voor staat 1 jaar na ks pas weer zwanger te worden. Daarbij zit mijn man er nog niet op te wachten maar pff lastig hoor die hormonen en gedachtes! Hoe hebben damens onder ons dit aangepakt? Man/vriend overhalen etc 😜 Ik durf er niet mee te stoppen omdat ik van ons dochtertje in de 2e ronde dus al zwanger was .. hahaha Liefs!
Ik was na 7 maanden weer zwanger (helemaal onverwacht aangezien we voor de eerste in MMM hebben gelopen)
Ja dat sowieso hoor! Mn idee was eigenlijk als onze dochter 1 jaar is om dan mn laatste strip te slikken of in ieder geval in Maart (als ze 1 jaar is) te stoppen
Ohhh maar je mag het over 2maanden toch alweer proberen begrijp ik uit je ticker...je kleine is nu bijna 10 maanden toch? Maar ik begrijp je wel...ik het het trouwens na de 1e totaal niet....toen zei ik zelfs NOOIT meer haha....en na de 2e kreeg ik rammelende eierstokken hahaha...mijn 2e is nu 13 maanden.
Tja, zolang duurt het niet meer. Maareh staat partner er wel achter om er dan wel voor te gaan? Want je moet er wel beide klaar voor zijn. Ik had er na een jaar nog niet aan moeten denken, maar dat is voor iedereen verschillend.
Ik zei na mn keizersnede nooit meer!! En toen mn vriendin voor de 2de ging en hier posi teste wilde ik ook weer. Maar ik wel gewacht tot dochter 1 jaar was daarna gelijk aan de bak gegaan en gelijk zwanger haha. Maar je hoeft niet zolang meer te wachten alleen inderdaad moeten jullie t wel beiden willen
Heerlijk die reacties! Onze stacy is inderdaad bijna 10 maanden dus sowieso nog 2 maandjes wachten maar ach wat is 2 maanden he! Mn man vindt kids geweldig, maar ik was in mn zwangerschap gewoon een tiran .. (hoera hormonen!) Hahaha en tja het blijft een man .. ene keer ist ja super doen we, staat zn humeur scheef ja da weet ik allemaal nog niet hoor 😜
Ik had dat gevoel zelf ook zo snel weer, zijn echt je hormonen. Ik bleef de wens heel sterk houden, maar heb toch kunnen wachten tot mijn man er ook klaar voor was. Nu ben ik blij dat onze dochter zo'n 3,5 jaar is (was wel de max. voor mij) als onze tweede word geboren. Ze verheugd zich nu al helemaal op een broertje of zusje en begrijpt het tegen die tijd nog beter. Maar als zowel jij als je man er klaar voor zijn, moet je er natuurlijk voor gaan!
Dat is dan ook wel weer leuk aan een iets oudere leeftijd, ze beseffen wel alles beter dan! Gefeliciteerd met je zwangerschap nog meid!