klapperende eierstokken ..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xMelissssssa, 8 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Rinkel rinkel rinkel, ze doen het weer hoor .. de eierstokken!

Onze dochter is doormiddel van een ks te wereld gekomen omdat mijn inleiding niet goed verliep en op 4 cm ontsluiting bleef hangen.
    Vrienden van ons hebben gisteren laten weten dat ze gestopt is met de pil en het gaan proberen.

Voor vele waarschijnlijk herkenbaar maar oh oh oh ik wil ook weer!
    Echt een verschrikkelijk gevoel eigenlijk omdat er het advies voor staat 1 jaar na ks pas weer zwanger te worden. Daarbij zit mijn man er nog niet op te wachten maar pff lastig hoor die hormonen en gedachtes!

Hoe hebben damens onder ons dit aangepakt? Man/vriend overhalen etc 😜

Ik durf er niet mee te stoppen omdat ik van ons dochtertje in de 2e ronde dus al zwanger was .. hahaha

Liefs!

2. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Ik zou in elk geval wachten totdat het advies van een jaar is verlopen.

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik was na 7 maanden weer zwanger (helemaal onverwacht aangezien we voor de eerste in MMM hebben gelopen) :)

4. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Ja dat sowieso hoor! Mn idee was eigenlijk als onze dochter 1 jaar is om dan mn laatste strip te slikken of in ieder geval in Maart (als ze 1 jaar is) te stoppen

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ohhh maar je mag het over 2maanden toch alweer proberen begrijp ik uit je ticker...je kleine is nu bijna 10 maanden toch? Maar ik begrijp je wel...ik het het trouwens na de 1e totaal niet....toen zei ik zelfs NOOIT meer haha....en na de 2e kreeg ik rammelende eierstokken hahaha...mijn 2e is nu 13 maanden.

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Tja, zolang duurt het niet meer. Maareh staat partner er wel achter om er dan wel voor te gaan? Want je moet er wel beide klaar voor zijn.
    Ik had er na een jaar nog niet aan moeten denken, maar dat is voor iedereen verschillend.

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ja dat is natuurlijk wel waar! Gooit t er een x subtiel uit ;)

8. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik zei na mn keizersnede nooit meer!! En toen mn vriendin voor de 2de ging en hier posi teste wilde ik ook weer. Maar ik wel gewacht tot dochter 1 jaar was daarna gelijk aan de bak gegaan en gelijk zwanger haha. Maar je hoeft niet zolang meer te wachten ;) alleen inderdaad moeten jullie t wel beiden willen :)

9. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Heerlijk die reacties! Onze stacy is inderdaad bijna 10 maanden dus sowieso nog 2 maandjes wachten maar ach wat is 2 maanden he! Mn man vindt kids geweldig, maar ik was in mn zwangerschap gewoon een tiran .. (hoera hormonen!) Hahaha en tja het blijft een man .. ene keer ist ja super doen we, staat zn humeur scheef ja da weet ik allemaal nog niet hoor 😜

10. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had dat gevoel zelf ook zo snel weer, zijn echt je hormonen. Ik bleef de wens heel sterk houden, maar heb toch kunnen wachten tot mijn man er ook klaar voor was. Nu ben ik blij dat onze dochter zo'n 3,5 jaar is (was wel de max. voor mij) als onze tweede word geboren. Ze verheugd zich nu al helemaal op een broertje of zusje en begrijpt het tegen die tijd nog beter.

Maar als zowel jij als je man er klaar voor zijn, moet je er natuurlijk voor gaan!

11. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16

Dat is dan ook wel weer leuk aan een iets oudere leeftijd, ze beseffen wel alles beter dan! Gefeliciteerd met je zwangerschap nog meid!

Deel Deze Pagina