Rode puntjes in mn gezicht

Discussie in 'Gezondheid' gestart door happiness, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hallo meiden,

Ik ben nu 10 weken zwanger en heb sinds een paar dagen allemaal rare rode puntjes in mn gezicht. Het lijken wel gesprongen adertjes.
    Hebben meer vrouwen hier last van?

Wel heb ik twee dagen lang flink moeten overgeven (niks binnengehouden), zou het daarvan kunnen komen?

Wie heeft hier ervaring mee? Gaan deze vlekjes ook weer weg en wat kan ik er het beste tegen doen?

Alvast bedankt voor de reacties.

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    zou idd kunnen komen door t overgeven.
    Er komt dan veel spanning op je gezicht te staan (vandaar ook vaak dikke rode ogen na t overgeven) mss wat adertjes gesprongen.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb bovenstaande in mijn nek (3) en ontdekte er gister een op mijn schouder, ben ook erg benieuwd wat het kan zijn...

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier niet overgegeven ofzo. Heb geen idee wat het kan zijn, kan het ook niet echt op internet vinden.

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    an ook gewoon couperose zijn. dat zijn gesprongen adertjes in je gezicht en geeft roodheid. ik heb standaard van die blozende wangen en als je goed kijkt zie je echt allemaal fijne kronkelstreepjes.
    Je kunt eht weg laten halen bij een huidtherapeut

7. doenm

doenm Lid

8 nov 2009
    58
    0
    0
    Dat zijn spiderneavy als ik het zo goed schrijf maar ik heb het ook in mijn gezicht en tijdens zwangerschap wordt het erger schijnt ook weer door hormonen te komen je bloed stolt minder goed ofzo! Maar je kan ze weg laten branden bij de huisarts hebben ze bij mij wel is gedaan en als het nou heel erg wordt moet zou ik het aan je huisarts laten zien!

8. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hallo,

Bedankt voor de reacties. Het lijkt bij mij een beetje op die spider neavy...maar dan niet zo erg. Het zijn allemaal losse rode puntjes. Alsof iemand een stip heeft gezet met een rode balpen.

Ik wacht maar eens even af hoe het verder gaat en of het erger wordt.

Deel Deze Pagina