dames, Ik slik gravitamon. En daarnaast slik ik ook omega 3 visolie. Dit is toch niet erg? Ik kan niks vinden op het potje dat zwangere dit niet mogen. OF bevelen jullie een andere merk aan?
ik weet alleen dat speciale Davitamon Mama hebt. Hier zit geen vitamine a in, deze mag je namelijk niet hebben tijdens de zwangerschap. Misschien even kijken of het op die doosjes staat die je nu hebt??? Maar goed, misschien kan het wel geen kwaad. Je kan het altijd even bij de drogist of apotheek vragen...
De gyn heeft mij aangeraden om Centrum Materna + DHA te slikken. Volgens mij zitten in de DHA capsules ook visolie dat ze zei.
Ik slik VSM mama multivitamines en vsm mama visoliecapsules. Centrum Materna+ DHA is idd een vitaminepil en een visolie pil. Dus je slikt 2 dingen. maar ze zitten in 1 strip om het je makkelijker te maken.
Ik zou gewoon blijven gebruiken wat je nu gebruikt tot het op is. Gravitmon is al een zwangerschaps vitamine en die visolie kan je er gewoon los bij nemen. Als het op is kan je altijd nog een combinatiepreparaat kopen.
Ik slik mama plus met vislolie van VSM en die is ook heel goed. Als je n. niet veel vis eet dan is de visolie erg goed voor de kleine maar ook voor jou. Gr Belly