Kermen in slaap

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Simone84, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simone84

Simone84 Lid

18 mrt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine meid van 13 dagen kermt ongelovelijk in haar slaap. Er zijn ook wel periodes in de uren dat ze slaapt waar we geen geluid horen, maar dat kermen daar maak ik me toch wel druk om. Ze slaapt wel, beweegt behoorlijk maar begint niet te huilen. Dus lijkt het me niet dat ze krampjes heeft. Ze sliep bij ons op de kamer maar door het geluid wat ze maakt kan ik de slaap helemaal niet vatten, dus ligt ze al in haar eigen kamertje. (kan ook geen kwaad natuurlijk)
    Kan dit kermen normaal zijn? Of een oorzaak hebben die ik nog niet heb bedacht?
    Eigenlijk slaapt ze na de voeding vrij snel weer in, maar op 1 moment doet ze dat niet en dat is na de voeding rond 2/3 uur 's ochtends. De laatste voeding is rond half 23/23 uur en dan slaapt ze vrij snel weer in. Vaak komt ze dan rond 2 uur en dan ligt ze vervolgens een uur te jengelen met als resultaat dat we rond 3en nog een fles klaar maken en dan slaapt ze, met veel moeite weer in.
    We hebben niet het idee dat we dit anders aanpakken dan de rest van de dag. We proberen juist rustig te zijn omdat het nacht is, maken niet te veel licht etc. Echter raken we een beetje radeloos wat we hier nu mee moeten.

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Een baby hoort niet te kreunen hoor. Deed ze dit vanaf het begin, of is ze er nu pas mee begonnen??

Ik denk dat het goed is dat je even met haar naar de huisarts gaat.

Dat een baby van 13 dagen het dag/nachtritme nog niet te pakken heeft, is wel normaal hoor. Dat komt vanzelf.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina